“رنگ پارتی” مدل جدید میهمانی بچه پولدارها +تصاویر

0

این روزها «پارتی» های شبانه شکل دیگری به خود گرفته و با عنوانی جدید به نام «رنگ پارتی» بچه پولدارهای پایتخت را دور هم جمع می کند.

مهمانی مختلط عکس پارتی مختلط عکس بچه پولدار تهرانی دختر تهرانی بچه پولدار تهرانی بچه پولدار ایرانی

به گزارش فارس رنگ پارتی که امروز دهان به دهان بین برخی بچه پولدارها در پایتخت و برخی شهرهای بزرگ می‌چرخد در نقاط مختلف تهران اجرا می‌شود اما پاتوق اصلی آنها معمولاً در حاشیه شهر است.
در این مراسم به ظاهر جشن‌گونه، دختران و پسران بر اساس قانونی نانوشته و به گفته صاحب مهمانی با لباسی که تم رنگی مشخصی دارد، مثلاً سفید، سورمه‌ای و یا حتی قرمز در این مهمانی حاضر می‌شوند.
در ابتدای مهمانی و در بدو ورود مهمان‌ها، به آنها قوطی‌های رنگ مخصوص قابل شستشو می‌دهند و به این ترتیب مهمانی رنگ‌ها آغاز می‌شود.
نور و موسیقی و صدای دی.جی و سرو برخی نوشیدنی‌های غیرمجاز اساس مهمانی را تشکیل می‌دهد تا حاضران از این طریق به وجد بیایند و به سر و صورت و لباس همدیگر رنگ بپاشند.
جشن هولی یا «جشن رنگ‌ها» نام مراسمی است که هرساله، در ماه مارس و هم زمان با آغاز فصل بهار در هندوستان برگزار می‌شود.
در این جشن بر اساس یک سنت قدیمی، اهالی هر منطقه با پاشیدن آب و رنگدانه‌های مخصوص به سوی یکدیگر و اجرای موسیقی و رقص، جشن و پایکوبی می‌کنند.

مهمانی مختلط عکس پارتی مختلط عکس بچه پولدار تهرانی دختر تهرانی بچه پولدار تهرانی بچه پولدار ایرانی
در این آئین، همه افراد اعم از زن و مرد و پیر و جوان شرکت می‌کنند و باور دارند که با فرا رسیدن بهار، بار دیگر روشنایی بر تاریکی و خوبی بر بدی پیروز شده‌ است.
اما باید پرسید این دختران و پسران جوان در کشور ما و پایتخت به چه مناسبت اصول اخلاقی را زیر پا گذاشته و اینگونه مراسم‌ یا به اصطلاح خودشان جشنی را به پا می‌کنند؟
پای صحبت‌شان که می‌نشینی مهمترین بهانه برگزاری اینگونه جشن‌ها را سالگرد تولد، جشن فارغ التحصیلی و حتی ازدواج عنوان می‌کنند که با یک تأمل کوچک در می‌یابیم این به اصطلاح جشن چقدر با اصل آن فاصله گرفته است.

مهمانی مختلط عکس پارتی مختلط عکس بچه پولدار تهرانی دختر تهرانی بچه پولدار تهرانی بچه پولدار ایرانی
یکی از صاحبان معاملات ملکی در منطقه شهریار تماس می‌گیریم و می‌گوییم که برای هفته آینده جشن تولدی داریم که قرار است در آن رنگ پارتی هم داشته باشیم.
مشاور املاک ابتدا می‌گوید مورد سراغ ندارد اما همین که صحبت از پول می‌شود، می‌گوید: مبلغ برای ۱۰ نفر مهمان یک میلیون تومان و برای تعداد ۸۰ نفر از ساعت ۷ شب تا ۲ بامداد، ۳ میلیون تومان است، اگر تعداد مهمان‌ها بیشتر شود قیمت هم بالاتر می‌رود.
وقتی متوجه می‌شود هزینه برایمان مهم نیست، می‌گوید: باغی که من به شما معرفی می‌کنم جزو بهترین باغ‌های این منطقه است، خود صاحب باغ در تمام مهمانی‌ها حضور دارد و اکثر اوقات من هم خودم برای مهمانی دعوت می‌شوم.

مهمانی مختلط عکس پارتی مختلط عکس بچه پولدار تهرانی دختر تهرانی بچه پولدار تهرانی بچه پولدار ایرانی
از او در مورد امنیت باغ و بگیر و ببند از سوی پلیس می‌پرسیم که می‌گوید: نگران نباشید صاحب باغ با آنها آشنا است و از لحاظ امنیتی مشکلی پیش نمی‌آید.
وی ادامه می‌دهد: این باغ دارای نورپردازی هوشمند و حرفه‌ای و به نوعی خوراک مهمانی‌‌های اینچنینی است، حتی بیرون محوطه هم نورپردازی حرفه‌ای انجام شده است.
حرف‌های صاحب باغ برایمان قابل باور نیست، مگر می‌شود نیروی انتظامی اینقدر ساده از کنار این موضوعات بگذرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ