بازیگران سریال نفس شیرین +عکس و خلاصه داستان

0

داریوش باباییان مشاور پروژه سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه‌وند درباره روند تولید این مجموعه گفت: تا کنون ۵۰ درصد از کار به تصویر کشیده شده و ما تا چند روز دیگر کارمان در لوکیشن شهرک فرهنگیان به پایان می رسد. سپس به میدان قزوین و بعد هم به کلانتری مرزداران می رویم.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار تصویربرداری در بیمارستان رسول اکرم(ص)  می گذرد، افزود: تا کنون ۲۰ روز در این لوکیشن ضبط داشتیم و بعد از این هم برای بخش های باقی مانده به این بیمارستان خواهیم رفت. این سریال به موضوع اهدای عضو می پردازد و بیمارستان از لوکیشن های اصلی ما محسوب می شود.

باباییان توضیح داد: سریال «نفس شیرین» به تهیه کنندگی کیان باباییان با مضمون اهدای عضو کودک قصه ای عاطفی دارد و افراد زیادی را می بینیم که در این شرایط قرار می گیرند. قبلا برای خانواده کسانی که عزیزشان دچار مرگ مغزی می شد اهدای اعضا کار راحتی نبود اما امروز نگاه ها تغییر کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: این سریال کاملا در بستر جامعه می گذرد و به نوعی از آدم هایی می گوید که از افکار گذشته فاصله گرفتند و راحت تر تصمیم می گیرند که به دیگری زندگی ببخشند. «نفس شیرین» هنوز مشخص نیست از کدام شبکه روی آنتن برود اما برای پخش در دهه محرم آماده نمایش می شود.

مجموعه تلویزیونی «نفس شیرین» که در ۱۳ قسمت طراحی شده است، توسط محمود اصلانی به نگارش درآمده و به اهدای عضو در جامعه می پردازد تا قصه درد جامعه را برای آموزش و پذیرش این مهم، بازگو کند.

عوامل اصلی سریال «نفس شیرین» عبارتند از تهیه کننده: کیان بابائیان، کارگردان: سیامک خواجه وند، مجری طرح: حامد رضی، مشاور پروژه: داریوش بابائیان، مشاور پزشکی فیلمنامه: دکتر قبادی، نویسنده فیلمنامه اولیه: مصطفی امجدی، نویسنده سریال: محمود اصلانی،

عکس جدید بازیگران بیوگرافی کیان باباییان بیوگرافی غزل کرمعلی بیوگرافی سیامک خواجه وند بازیگران سریال نفس شیرین

بازیگران سریال نفس شیرین:

علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری و… .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ