سهم خواهی مدیریتی اصلاح طلبان از استاندار ایلام

0

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، تکاپوی اصلاح‌طلبان برای ورود به پست های کلیدی و مدیرکلی ادارت مختلف در استان ایلام به شدت افزایش داشته است.

در همین زمینه اخیرا جمعی از اصلاح طلبان استان ایلام در دیدار با محمدرضا مروارید استاندار این استان خواستار معرفی گزینه مورد نظر آنها برای مدیرکلی آموزش و پرورش استان شدند.

این اصلاح طلبان با بیان اینکه ما در دوران سخت انتخابات سخت ترین روزها را پشت سر گذاشته و تمام قد از روحانی حمایت کرده ایم،خواستار معرفی آقای(ع-الف) برای مدیرکلی آموزش و پرورش شدند.ظاهرا استاندار ایلام با معرفی این شخص مخالف بوده و باعث شده تا در اردوگاه اصلاح طلبان استان ایلام اختلافات شدیدی ایجاد شود.

در همین زمینه شنیده شده اخیرا آقای(ک) از اعضای حزب منحله مشارکت در ایلام برای مدیرکل بازرسی استانداری تلاش هایی را انجام داده است.

آقای (ر) از اعضای خودخوانده میز ایلام، نیز رایزنی های گسترده ای برای تصاحب مدیرکلی حوزه استانداری داشته است.اصلاح طلبان با القای اینکه حمایت ما باعث روی کار آمدن دولت روحانی شده درصدد هستند تا تمامی پست ها را در استان ایلام به قبضه خود درآورند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ