کفش تن‌تاک به جای شکم، جیب شما را خالی می‌کند!

0
این محصول وارداتی از کشور چین فقط باعث می شود تعداد بیشتری حرکت دراز و نشست انجام دهید. اما باید بدانید که اگر با آن ابعاد شکم دراز و نشست انجام شود مهره های کمر حتما آسیب خواهد دید. ضمنا کارشناسان ورزشی معتقدند: همین دستگاههایی که ۱۸۰ هزار تومان تبلیغ می شود مشابه خارجی اش ۷۰ هزار تومان است.
به گزارش نکات پرس، تبلیغات محصولات جعلی با عدم کارایی و کیفیت مناسب چند وقتی است که بخش عظیمی از تبلیغات تلویزیونی را ازآن خود نموده است.
رسانه ملی از دید مردم جایگاهی ویژه دارد. همچنانکه برنامه ها و مطالب آموزشی آن نقش بسزایی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی دارد. در این میان برنامه های تبلیغاتی سازمان صدا و سیما از دید مردم، حائز اهمیت است. تا جائیکه مردم به اعتبار این تبلیغات مهر تایید به آن زده و از جستجوی کیفی محصول صرف نظر می کنند. جدای از بحث کیفیت ، مردم این انتظار را دارند که صدا وسیما از ارگانهایی مثل وزارت بازرگانی و وزارت بهداشت درباره مجوز محصول استعلام شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟
متأسفانه باید گفت صدا وسیما از این حداقل ها هم چشم پوشی می کند و تمام تبلیغات سازمانی بدون نظارت پخش می شود. حجت ما بر این ادعا تبلیغاتی است که قارچ گونه در حال رشد است کرم و محصولات حلزون یکی از این گروه کالاها بود که بعد از مدتها پخش شبانه روزی از طریق صدا وسیما کاشف به عمل آمد که  مجوز وزارت بهداشت هم ندارد. با این حساب می توان این نتیجه گیری را انجام داد که آنچه برای صدا و سیما مهم است کسب درآمد به هر قیمتی است. حتی اگر سرمایه مردم در این راه از بین برود.
  ویژگی کفش تن‌تاک واقعیت کفش تن‌تاک کفش تن‌تاک کشور ساخت کفش تن‌تاک قیمت ولقعی کفش تن‌تاک قیمت کفش تن‌تاک قیمت تبلیغات تلویزیونی فروش ر تبلیغات تلویزیونی
محصولی که اخیرا به صورت شبانه روزی در حال پخش از تمامی شبکه های تلویزیون می باشد “تن تاک” می باشد. محصولی که دیگر کمتر کسی نام آن را نشنیده است. اما اثر این محصول در تناسب اندام چیزی جز ابهامات ذهنی نیست.
کفش تن تاک هم یک کفش وارداتی از کشور چین است که تا مدتی قبل این موضوع را با مراجعه به سایت این کفش می توانستیم به راحتی دریابیم، اما پس از انتشار مطلبی در «خبرگزاری دانشجو» در خصوص کفش تن تاک، با تغییر در مطالب این سایت روبرو شدیم، به طوری که واردکنندگان و توزیع کنندگان این محصول در اقدامی جدید از عبارت «این محصول طراحی شده و ساخت کشور ایران است» استفاده کردند. اخیرا نیز دستگاه دراز و نشست تن تاک تبلیغات خود را آغاز نموده است.
ویژگی کفش تن‌تاک واقعیت کفش تن‌تاک کفش تن‌تاک کشور ساخت کفش تن‌تاک قیمت ولقعی کفش تن‌تاک قیمت کفش تن‌تاک قیمت تبلیغات تلویزیونی فروش ر تبلیغات تلویزیونی
ملازاده کارشناس ورزشی که از مربیان با تجربه بدنسازی در کشور است در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ نیوز اعلام داشت: این دستگاهها باعث تقویت عضله می شود اما  تا زمانی که شخص رژیم نگیرد، زیر چربی پنهان خواهد ماند. از سویی اگر با آن ابعاد شکم دراز و نشست انجام شود مهره های کمر حتما آسیب خواهد دید. افرادی می توانند از این دستگاهها استفاده کنند که شکم نداشته باشند که وقتی هم کار کنند عضله قابل ملاحظه نیست. در حقیقت این یک تبلیغ است برای فروش و هیچ تأثیری نخواهد داشت.
این کارشناس ورزشی ادامه داد: این دستگاه فقط باعث می شود تعداد بیشتری حرکت دراز و نشست انجام شود. وی ادامه داد: همین دستگاههایی که ۱۸۰ هزار تومان تبلیغ می شود مشابه خارجی اش ۷۰ هزار تومان است.
عقیلی یکی دیگر از کارشناسان ورزشی اعلام کرد که هیچ کدام از این تبلیغات پایه علمی ندارد. فقط کاربرد تبلیغاتی دارد و این دستگاهها نمی تواند اثری بر چربی سوزی و آب کردن شکم داشته باشد. این کارشناس اعلام کرد: اتفاقا این عمل باعث سفت شدن چربی ها می شود که آب کردنش سخت تر هم می شود.
لازم به ذکر است چنین شرکتهایی با مجوزها و محصولات کذایی همه روزه سعی در جذب مشتری به هر قیمتی دارند  که با این نگاه درآمدزایی به دور از هر انصاف و واقعیتی دور از شأن صدا و سیما می باشد. از طرفی تناقض های آشکار در تبلیغات صدا و سیما نشان از عدم توجه به این موضوع دارد. یعنی از یک سو تبلیغات چیپس و پفک و … و از سویی دیگر تبلیغات دستگاههای ورزشی با شعارهایی که هیچ کدام واقعیت ندارد.
همچنین متاسفانه در این بین امینت روانی مردم نیز به هیچ وجه لحاظ نمی شود و صدا و سیما با بمباران تبلیغاتی خود از انحصار تلویزیون و رادیو پول هنگفتی به جیب می زند…
منبع: فرهنگ نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ