همسر و فرزندان هرمز شجاعی مهر +ماجرای بیماری سرطان

4

هرمز شجاعی مهر با خانم نفیسه طاهری ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام «ندا»  و یک پسر به نام امین می باشد.

هرمز شجاعی‌مهر , مهر ماه ۱۳۳۵در بابل استان مازندران متولد شد . وی دارای لیسانس تعاون و تأمین اجتماعی می باشد . او یکی از مجریان توانمند تلویزیون، گویندهٔ رادیو و صاحب امتیاز مجلهٔ خانواده سبز است .
همسر هرمز شجاعی مهر همسر مجریان نفیسه طاهری ندا شجاعی مهر مجله خانواده سبز دختر هرمز شجاعی مهر بیوگرافی هرمز شجاعی مهر امین شجاعی مهرهرمز شجاعی مهر و دخترش ندا

هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانواده یک در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ابتلای وی به بیماری سرطان، گفت: این خبر صحت ندارد و تنها برای عمل ساده تیروئید بستری شدم.

وی عنوان کرد: تیروئید من سم تولید می‌کرد به همین جهت دیروز در بیمارستان بستری شدم و فردا مرخص خواهم شد.

گفتنی است؛ بعد از شایعات مختلف پیرامون هنرمندان و بازیگران، این بار این شایعات گریبان هرمز شجاعی مهر، مجری برنامه خانواده یک گرفت و خبری از ابتلای این مجری به بیماری سرطان در فضای مجازی منتشر شد.

هرمز شجاعی مهر به علت بیماری تیروئید در بیمارستان بستری شد

همسر هرمز شجاعی مهر همسر مجریان نفیسه طاهری ندا شجاعی مهر مجله خانواده سبز دختر هرمز شجاعی مهر بیوگرافی هرمز شجاعی مهر امین شجاعی مهر

حریم خانوادگی

من حریم خانوادگی‌ام را از کارم جدا کرده‌ام. به عنوان نمونه همسر بنده حتی حاضر نشده یک ثانیه جلوی دوربینی برود، عکسی بگیرد یا مصاحبه‌ای انجام دهد و تاکنون نیز هیچ خبرنگاری را به منزل راه نداده است.

همسر هرمز شجاعی مهر همسر مجریان نفیسه طاهری ندا شجاعی مهر مجله خانواده سبز دختر هرمز شجاعی مهر بیوگرافی هرمز شجاعی مهر امین شجاعی مهر

نفیسه طاهری همسر هرمز شجاعی مهر

این خواست شما بود یا همسرتان؟

صد در صد تدبیر خودش بود و من الان می‌فهمم که چه کار خوبی کرد ، حریم خانه و زندگی من کاملا مجزا از کارم است، من یک کار دیگر هم برای این تفکیک حریم خصوصی از مسائل کاری انجام دادم. سعی کردم خودم را نزدیک کنم به آن شخصیتی که در تلویزیون از من جاافتاد، یعنی آن هرمز شجاعی‌مهر تلویزیونی. من با خیلی از هنرمندان برخورد کردم که ذهنیت دیگری نسبت به آنها داشتم و وقتی دیدمشان، انگار یک آدم دیگر بودند و آنقدر در ذوق من خورد که با خودم گفتم نکند من هم همین‌طور باشم و سعی کردم اگر یک درصد احتمال وجود دارد که من هم این‌طور باشم، خودم را نزدیک شجاعی مهر تلویزیون کنم، و الان همان چیزی که در زندگی روزمره هستم، در تلویزیون هم هستم.

عجیب‌ترین جایی که آقای شجاعی‌مهر دیده شده؟

من هرازچندگاهی برای خرید کاغذ به شهر وین در اتریش می‌روم. در یکی از این سفرها، همسر من هم همراهم بود. همسرم خواست وارد پاساژی شود، من گفتم خسته شدم شما برو من همین جا می‌نشینم. تا او برود و بیاید من کنار پاساژ روی یک نیمکت نشستم و یک سیگار کشیدم، بعدا که به ایران آمدم، مرا خواستند و عکسی به دست من دادند که همان لحظه‌ای بود که من منتظر همسرم در کنار پاساژ نشسته بودم!

مصاحبه با فرزندان

امین شجاعی مهر ، پسر این مجری برنامه های خانواده گفت: در اشتباهات، انسان به دنبال درددل کردن است وقتی خیال راحت داریم که والدینمان برخورد خوبی دارند ما نیز مسائل را در خانواده مطرح می کنیم. وی ادامه داد: احترام نقش مهمی در خانواده است بین تجرد و تاهل مرزی وجود دارد که در خانواده ها باید رعایت شود چون مسئولیت ها تفاوت دارد و احترام می تواند در این بخش رفارهای افراد را شکل دهد و از طرفی احترام به اطرافیان موجب احترام به خود است وگرنه هرکس کار خود را کند اختلاف ایجاد می شد و انتظاراتی که پیش می آید توقع و … باعث اختلاف می شود. در هر خانه قوانینی وجود دارد و اعضای خانواده بر اساس این احترام برای حفظ خانواده به نظر جمع احترام می گذارند. والدین برای شکل گیری زندگی بهتر باید به فرزندان نزدیک شوند

ندا شجاعی مهر ، دختر این مجری مطرح تلویزیونی درباره رابطه خودش و بردارش با هرمز شجاعی مهر گفت: ما همیشه درباره مشکلات و مسائلی که در زندگی با آنها مواجه هستیم، با پدرمان مشورت و درد دل می‌کنیم و رابطه‌ای دوستانه با او داریم. هیچ‌وقت از بیان حرف‌هایمان به او نترسیده‌ایم و شاید همیشه اولین نفری بوده که من و برادرم صحبت‌هایمان را با او در میان می‌گذاشتیم، زیرا همیشه راه درستی به ما نشان داده‌اند که دیگر به مشورت با دیگران نیازی نبود. ایشان همیشه راه درست را به ما نشان می‌داده و در کنارمان بوده است. اگرچه ممکن است به دلیل مشغله کاری مدت زمان کمتری را با ما سپری کند، اما در همین زمان کم حضورش توصیه‌هایی کرده که من اکنون در ۲۳ سالگی متوجه نتایج آن می‌شوم. البته ما هم بچه‌های خوبی بودیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. حسین می گوید

    ممنون از سایت زیباتون و مطالب جذاب

  2. هدف می گوید

    سلام
    براتون آرزوی سلامتی و طول عمر داریم استاد

  3. رضا می گوید

    من حلالت نمیکنم شجاعی مهر حقوق منو موقعی با شورا شهر کاندید شده بودی ندادی یک روز تا شب کارت پخش کردم اخر سب بهم پول ندادید حرومت بشه اون همه خستگی و. پا درد اون شبم

  4. غزل می گوید

    زنده باد مجری خوب و دوست داشتنی و خاطره انگیز رادیو و تلوزیون