دردسر زن اسرائیلی برای ماشین سازی تبریز

5
همسر دروازه بان تیم ملی ایسلند باعث شد این بازیکن که درخشش زیادی در یورو ۲۰۱۶ داشت، نتواند در ایران به فعالیت بپردازد.

پس از درخشش تیم ملی فوتبال ایسلند در یورو ۲۰۱۶، هانس هالدورسون hannes halldorsson دروازه بان با تجربه این تیم که عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشت و طبق اعلام سایت یوفا بیشترین دفع توپ در این دوره از مسابقات داشت، مورد توجه سران باشگاه ماشین سازی قرار گرفت و حتی صحبت های نهایی نیز برای پیوستن وی به این تیم لیگ برتری فوتبال کشورمان انجام شد اما در حالی که این انتقال در حال نهایی شدن بود، یک اتفاق عجیب سبب شد تا ماشین سازان قید هالدورسون را زده و پروسه انتقال این بازیکن را متوقف کنند و به سراغ گزینه های دیگر بروند.

همسر هانس هالدورسون زندگی در ایسلند زن اسراییلی بیوگرافی هانس هالدورسون باشگاه ماشین سازی تبریز hannes halldorsson
پس از بررسی های مشخص گردید که همسر هالدرسون صیهونیستی است و به همین دلیل ماشین سازان قید جذب این بازیکن را زدند.

مسئولان باشگاه ماشین سازی پس از بررسی پاسپورت هانس هالدورسون متوجه شدند که همسر این بازیکن صهونیستی است و خود نیز علاقه زیادی به این رژیم دارد و حتی ۳ بار هم به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و به همین دلیل هالدرسون از جمع گزینه ای دروازه بانی ماشین سازی خارج شد.
میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز در این باره می‌گوید: دیگر به دنبال جذب هالدرسون نیستیم و دلیل آن هم درخواست مالی بالای این دروازه بان و از آن مهمتر همسر صهیونیستی و بود.

سهرابی ادامه داد: همسر هالدرسون صهیونیست است و به همین دلیل باشگاه ماشین سازی از جذب این دروازه بان منصرف شد. کادرفنی ۳ گزینه خارجی را در پست دروازه بانی مدنظر دارد و طی روزهای آینده یکی از آنها جذب می کنیم تا آماده حضور در لیگ برتر شویم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. حسین می گوید

    کشورهای عرب هزار مرتبه بدتر از اسراعیل است اگر مسلمانان جهان مسلمان بودند وحدت بود نه تفرقه ترکیه و عربستان و قطر و کویت و مصر ولیبی و هند و پاکستان و افغانستان ودیگر کشورهای اسلامی وحتی عراق که ۸ سال مارا مورد تجاوز خود قرارداد

    1. مرتضی می گوید

      سلام ،این چه حرفیه که میزنی !!!سگ کشورهای مسلمان میارزه به کل هیکل رژیم صهیونیستی اسرائیل !!!ماباهیچ کشورمسلمونی هیچ مشکلی نداریم ونداشتیم ؛بلکه باحکومتهای فاسدوضداسلامی حاکم برآنهامشکل داریم که نه به اسلام پایبندند نه حتی به منافع ملتشون عمدتاً … !!!یاعلی .

  2. حسین می گوید

    اسلام باید از درون جوشیده شود نه از ظاهر مثل ابوسفیان که حکومت امویان را در تاریخ ذکر شده است همانطورکه میدانیم پسر بزچران شمرابن زالجوشن ملعون با امام علی بیعت کرده بود و بعد از خوارج گردید و بعد در دستگاه امویان امام حسین را به شهادت رساند

  3. حسین می گوید

    در تاریخ اسلام عمرابن خطاب بخاطر لجاحت و کینه توزی و حسد با امام علی (ع) حکومت فاسد امویان (معاویه) را پایه گذاری کرد تا امام علی نتواند به اهداف عالی حکومت یعنی عدالت و برابری و اصلاح امور در جامعه بپردازد

  4. مرتضی می گوید

    سلام ،بازم گلی به جمال مسؤولین باشگاه ماشین سازی …!کاش مسؤولین کشوربه ویژه مسؤلین فرهنگی هم همین قدرهمیت داشتند … !یاعلی .