شوهر عمه کیانا ۷ ساله را شبانه به اتاق خواب برد و … +عکس

0

یست و پنجم شهریور سال جاری یک خانواده تهرانی خبر گمشدن مشکوک دختر بچه شان را به نام ” کیانا” ۷ ساله را به ماموران آگاهی نیشابور اطلاع دادند.
پدر کیانا به ماموران آگاهی گفت: برای سر زدن به خانواده ام به همراه یک پسر و دو دخترم به نیشابور سفر کردیم. بعد از اینکه به ملاقات پدر و مادرم رفتم به اصرار آنها شب را در خانه پدرم به همراه خانواده ام خوابیدیم .صبح فردای آن روز که از خواب بیدار شدم متوجه غیبت دختر کوچک ترم به نام کیانا شدم و در خانه به دنبال او گشتم که دیدم درب خانه باز است سریعا از خانه خارج شدم اما هرکجا را که گشتم اثری از دخترم نبود.تصمیم گرفتم موضوع را به ماموران اطلاع بدهم.

عکس تجاوز جنسی دختر تهرانی حوادث نیشابور حوادث تهران تجاوز جنسی به کودکان اخبار قتل اخبار جنایی
بعد از اینکه پدر کیانا خبر گمشدن فرزندش را به ماموران اطلاع داد موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان قرار گرفت. در برسی های پلیسی ماموران به سرنخ هایی دست پیدا می کنند که نشان می داد شوهر عمه این کودک او را ربوده و متهم م . ۳۷ ساله را به عنوان مظنون اصلی این پرونده دستگیر کردند.
متهم در خصوص این پرونده اظهار بی اطلاعی کرد و منکر هرگونه ارتباطی با این پرونده شد اما وقتی که در مقابل دلایل و مدارک های پلیس قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.
متهم که دارای ۲ فرزند پسر است در اعترافات خود به ماموران آگاهی گفت:چند وقتی بود با پدر کیانا سر موضوعی اختلاف داشتیم اما این اختلاف ما در حدی نبود که بخواهم دست به چنین کاری بزنم نمی دانم چرا این جنایت را کرده ام.
متهم در ادامه افزود: زمانی که متوجه شدم آنها به نیشابور سفر کردند خواستم به آنها سر بزنم که دیر وقت شده بود و فکر شیطانی به سرم زد. شب حادثه از طریق درختی که جلوی خانه پدر زنم بود به پشت بام رفتم و وارد خانه شدم که دیدم کیانا در گوشه ای از اتاق خوابیده است، او را خیلی آرام در آغوش گرفتم و با هم سوار بر موتور به خانه ام رفتیم که پس از آزار و اذیت کیانا از ترس اینکه رازم فاش شود با چادر همسرم او را خفه کردم و جسد کیانا را داخل باغ پدر کودک در روستای “صومه” زیر چند سنگ بزرگ دفن کردم.
با کشف شدن جسد و انتقال به پزشکی قانونی ، دادستان نیشابور قاضی اکبری مقدم دستور بازسازی صحنه را صادر کرد و بعد از بازساری صحنه توسط شوهر عمه کیانا، متهم با قرار صادره روانه زندان شد.
تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد…..

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ