پیام اشتباه تلگرامی نوعروس به همسرش راز ارتباط نامشروع با یک جوان را لو داد

0

تازه عروس هنوز در دوران عقد بود که با رابطه کثیفی بهشوهرش خیانت کرد.

این دختر ۲۴ ساله که ساناز نام دارد وقتی شوهرش او را طلاق داد و مرد مورد علاقه اش نیز پس از رابطه شوم با وی تنهایش گذاشت برای شکایت از آزارگر تلگرامی به پلیس مراجعه کرد.
ساناز به گریه گفت:در آینه هم خجالت می‌کشم به چشمانم نگاه کنم اصلا فکر نمی کردم روزی در چنین منجلابی فرو بروم بویژه وقتی با موسی ازدواج کردم و خیالم راحت شد سرم به زندگیم خواهد بود.
وی افزود:من دختری آرام و سر‌به‌ راهی بودم همسرم در دوران عقد اصرار داشت یک گوشی تلفن ‌همراه هوشمند بخرم او حرفش را به کرسی نشاند و خودش مرا وارد فضای مجازی کرد و متاسفانه در همین فضا با پسری آشنا شدم که شعرهای عاشقانه ای برایم می فرستاد مدتی نگذشته بود که با او قرار گذاشتم و همان بار نخست فریب ظاهر شیک او را خورده و با رفتن به خانه اش با این مرد که بهروز نام دارد رابطه برقرار کردم.
ساناز ادامه داد: از همان رو رفتارم با شوهرم تغییر کرد دیگر علاقه ای به دیدنش نداشتم و مدام با بهروز چت می کردم تا اینکه یک پیام اشتباهی به تلگرام شوهرم فرستادم و او فهمید من با مرد دیگری رابطه کثیفی دارم و در چشم برهم زدنی طلاقم داد.
وی گفت:احساس بدی نداشتم و سریع به بهروز گفتم می توانیم ازدواج کنیم اما او از همان لحظه دیگر جوابم را نداد و فهمیدم من تنها عروسک هوسبازی های او بودم ا این شکست عاطفی و نگاه تحقیر‌آمیز دیگران سبب شد اعتماد ‌به ‌نفسم را از دست بدهم بویژه شنیدم شوهرم بعد از طلاق با دختر دیگری که او را هم من می شناختم ازدواج کرده است و بیشتر داغون شدم من تاوان سنگینی به خیانتم دادم و حالا می خواهم بهروز شناسایی شود تا دختران و زنانی مثل من فریب نخورند.
بنابه این گزارش،دستور بازداشت آزارگر تلگرامی صادر شد و ساناز نیز بخاطر اقرار به رابطه نامشروع با سپردن کفالت تا زمان محاکمه آزاد شد.
منبع : همشهری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ