گوگل الو (Google Allo) رقیب جدید تلگرام +دانلود و امکانات

0

قرار است Google Allo در تاریخ ۲۱ سپتامبر در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. علاوه بر Google Allo گفته می شود Google Duo هم در هفته آینده به طور رسمی عرضه می شود. Google Duo برای برقراری تماس های ویدئویی قابل استفاده است و کاربران آن از کیفیت و رابط کاربری آن راضی بوده اند.

Google Duo تا به حال بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی بارگذاری شده و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

دانلود گوگل الو دانلود Google Allo دانلود duo ادوارد اسنودن اخبار اسنودن آموزش گوگل الو آموزش Google Allo

نرم افزار پیام رسان Google Allo رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد بود.

Google Allo همراه با Google Assistant عرضه شده و به طور کامل با آن سازگار است. Google Assistant که نسخه ای تکامل یافته از Google Now محسوب می شود با استفاده از قابلیت های Allo به ابزاری قدرتمند مبدل می شود و از ان می توان برای خرید بلیط سینما، کنسرت و … هم استفاده کرد.

گوگل الو (به انگلیسی: Google Allo) یک نرم‌افزار پیام‌رسانی فوری تلفن همراه توسعه یافته به وسیله گوگل است که در ۱۸ می ۲۰۱۶ در گوگل آی/او رونمایی شد. این نرم‌افزار در تابستان ۲۰۱۶ برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس منتشر شد.

ویژگی‌ها

این نرم افزار براساس شماره تلفن کاربر کار خواهد کرد.

پاسخ هوشمند

این نرم افزار موبایلی برای پاسخ به آخرین پیام فرستاده شده از سوی هموند و براساس تکنولوژی یادگیری ماشینی به شما پیشنهادهایی، در پاسخ به پیام، ارایه می‌نماید که از بین چندین گزینه قابل انتخاب می‌باشند. این ویژگی همچنین می‌تواند براساس آخرین تصویر ارسال شده توسط کاربر یک پاسخ برای شما پیشنهاد نماید. شبیه این ویژگی در نرم افزار موبایلی گوگل با نام اینباکس نیز وجود داشت . این ویژگی بر اساس انطباق رفتارهای کاربر، پیشنهادها را ارایه می‌نماید.

حالت ناشناس

این حالت یک گزینه قابل انتخاب است که با استفاده از آن می‌توان گزینه‌های گفتگوهای پاک شونده، یادآورهای خصوصی و ارسال پیام بصورت رمزگذاری سرتاسری را انتخاب و فعال نمود.

نجوا/فریاد

با استفاده از این ویژگی می‌توان شدت صدای یک پیام متنی را افزایش و یا کاهش داده و به مخاطب خود انتقال دهند. – کاربران می‌توانند اندازه پیغام‌های خود را با توجه به حالت‌های احساسی‌شان بزرگ یا کوچک کنند

دستیار گوگل

یک دستیار مجازی محاوره‌ای است که ارتباط مستقیمی با دستیار گوگل و گوگل ناو دارد و امکانات مربوط به جستجوی صوتی از طریق آن پشتیبانی می‌شود.

نقدها

به دنبال رونمایی از این اپلیکیشن در گوگل آی/او سال ۲۰۱۶ و با توجه به این که سیستم رمزنگاری سرتاسری در این نرم افزار در حالت پیش فرض خاموش می‌باشد، مورد انتقاد کارشناسان امنیتی قرار گرفت. منتقدان بر این بارور هستند که این حالت باعث نفوذ برخی دولت‌ها به حریم خصوصی افراد خواهد شد.

ادوارد اسنودن، افشاگر و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، با انتقاد از این نرم افزار در صفحه توییتر خود گفت که “تصمیم گوگل برای غیر فعال کردن رمزنگاری رمزگذاری سرتاسری به طور پیش فرض در اپلیکیشن جدید چت الو خطرناک است، و باعث نا امن شدن آن می‌شود.

Download Google Allo and start chatting with your friends.

دانلود گوگل الو دانلود Google Allo دانلود duo ادوارد اسنودن اخبار اسنودن آموزش گوگل الو آموزش Google Allo

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ