طناب دار و اعدام بر گردن قاتل ستایش نی ریزی +عکس

0

مرد جنایتکار که با ربودن دختر ۶ ساله‌ای در شهرستان نی‌ریز او را مورد آزار و اذیت قرار داده و در نهایت به قتل رسانده بود، صبح امروز پای چوبه دار می‌رود.

قاتل ستایش عکس تجاوز جنسی به دختر عکس تجاوز جنسی ستایش نی ریزی تجاوز جنسی به کودکان اخبار نی ریز اخبار قتل اخبار جنایی

دکتر عقیل رنجبر، رئیس دادگستری نی‌ریز با اعلام این خبر گفت: با توجه به صدور حکم اعدام و قصاص نفس درخصوص متهم به‌نام «س-ط» از سوی شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس و تأیید حکم و استیذان اجرای آن، قاتل ساعت ۷صبح امروز (پنجشنبه)‌ در محل استادیوم ورزشی این شهر و در ملأ عام به دار مجازات آویخته می‌شود. این جنایت هولناک ظهر چهارشنبه، ۲۵فروردین‌ماه در روستایی واقع در حوالی نی‌ریز اتفاق افتاد و یک روز بعد از آن مردی که در همسایگی خانه پدری ستایش زندگی می‌کرد به اتهام قتل بازداشت شد.

او اعتراف کرد که بعد از ربودن ستایش او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از قتل وی گوشواره هایش را فروخته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این مرد ۳۳ساله متاهل و دارای سابقه محکومیت دوماهه به‌دلیل سرقت بوده است. او در جریان جلسه محاکمه‌اش در دادگاه کیفری استان فارس گفت: روز حادثه ستایش را در کوچه دیدم و گفتم بیا یک روسری در خانه هست که باید با خود به خانه‌تان ببری. گفت: بگذار بروم لباسم را عوض کنم و بیایم.

همان لحظه دهانش را گرفتم و او را به درون خانه کشاندم. گوشواره‌اش را از گوشش درآوردم، او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و بعد از خفه‌کردنش جنازه‌اش را زیر رختخواب‌ مخفی کردم. چند ساعت بعد که هوا تاریک شد او را سوار بر موتورسیکلتم کردم و به سمت کوه‌های اطراف رفتم.

قاتل ستایش عکس تجاوز جنسی به دختر عکس تجاوز جنسی ستایش نی ریزی تجاوز جنسی به کودکان اخبار نی ریز اخبار قتل اخبار جنایی
در آنجا با دستانم گودالی یک متری کندم و لباس‌هایش را آتش زدم و ستایش را درون گودال انداختم. سپس به آباده رفتم و گوشواره‌ها را به قیمت ۲۵۵هزار تومان فروختم. وقتی به روستا برگشتم رئیس شورای محل با همسرم از دور به سمت من آمدند و گفتند بیا برویم دنبال ستایش چون او گم‌شده و به تو مظنون شده‌اند. بنابراین به کلانتری محله رفتیم و من به یکی از مأموران آگاهی که از آشنایانم بود همه ماجرا را گفتم و او گفت برویم ببینیم ستایش را کجا خاک کرده‌ای. شب بود و پیدا کردن محل دفن ستایش سخت بود، محدوده را می‌دانستم اما باید می‌گشتم. یک ساعتی طول کشید تا بالاخره محل را پیدا کردیم و ستایش را بیرون آوردند.

متهم از سوی دادگاه به اتهام تجاوز به عنف، قتل عمد، آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار به اعدام، قصاص، ۲۵سال حبس و ۷۴ضربه شلاق محکوم شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ