نجات جان بازیگر زن سریال «پایتخت» با سازدهنی

0

نسرین نصرتی در برنامه «دورهمی» از نحوه انتخابش برای سریال «پایتخت» و تجربه‌های بازیگری‌اش گفت.

برنامه «دورهمی» که شامگاه جمعه دوم مهرماه با موضوع رزق و روزی روی آنتن شبکه نسیم رفت، میزبان نسرین نصرتی، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود.

نسرین نصرتی که باردار است و اسم دخترش را هم صوفی گذاشته در ابتدا، درباره شروع به کارش در تئاتر گفت: «من از پشت صحنه تئاتر شروع کردم و یکبار که بازیگر کار نیامد، من جای او بازی کردم و شروع کارم از اینجا بود، بعد از آن هم در کار «تا ثریا» با سیروس مقدم همکاری کردم.»

همسر نسرین نصرتی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی نسرین نصرتی بازیگران پایتخت بارداری بازیگران باردار شدن بازیگران ازدواج بازیگران

این بازیگر افزود: «برای کار در «پایتخت» به دلیل همکاری قبلی با محسن تنابنده، تست ندادم و فقط ۲۰روز تمرین کردم.»

او در پاسخ به مهران‌مدیری که سن و زمان اردواجش را پرسید، گفت: «۴۰سال دارم و سال ۸۸ ازدواج کردم که من و همسرم بعد از ۱۰سال به هم رسیدیم.»

این بازیگر درباره نجات جانش به وسیله ساز دهنی در کودکی گفت: «من خیلی پرحرف بودم و پدرم یکبار سوغاتی برایم ساز دهنی آورد. من شب و روز ساز می‌زدم تا اینکه یکبار صدای سازم قطع و سبب نگرانی مادرم می‌شود که متوجه می‌شوند من دچار گاز گرفتگی شده‌ام.»

نصرتی در پاسخ به مهران مدیری که از اصلیتش و صحبت با لهجه مازنی در سریال «پایتخت» پرسید، گفت: «من اهل تهران هستم و این لطف مازندرانی هاست که این لهجه را از من قبول کردند و من را همشهری خود پنداشتند.»

این بازیگر در ادامه از ثبت نام در رشته طراحی لباس در مجارستان برای گرفتن پاسپورت و مهاجرت گفت که بعد‌ها منصرف شده و در ایران مانده است.

نسرین نصرتی آینده کاری‌اش را اینگونه توصیف کرد: «ترجیح می‌دهم که اگر زمانی بخواهم نقش تکراری بازی کنم، اصلا دیگر بازی نکنم. دوست دارم در آینده وارد سینما هم بشوم و البته همیشه دلتنگ تئاتر هستم.»

بازیگر «قرعه» درخصوص انصراف خود از دانشگاه بیان کرد: طراحی پارچه و لباس در مجارستان ثبت نام کردم؛ نه به خاطر علاقه بلکه بیشتر به دلیل هزینه پایین و سودای مهاجرت اما زمان که گذشت معیارم تغییر کرد و به ایران برگشتم.

نصرتی در این برنامه با اشاره به سپری کردن دوران بارداری خود، گفت: برای دخترم اسمی انتخاب کرده‌ایم که از ریشه فلسفه است. «سوفی» نام دخترم خواهد بود.

در پایان درباره شادی خود عنوان کرد: با چیزهای کوچک شاد می‌شوم. شادمانی به نظرم احتیاج به بهانه ای ندارد. به نظرم سلامتی نهایت شادی است.

وی در پایان، دست خط نستعلیق یکی از خطاطان معاصر را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

منبع : خبرآنلاین و باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ