متهم شدن کودک ۶ ساله به جرم روابط نامشروع + عکس

1

کودک شش ساله، به اتهام اذیت و آزار جنسیتی به طور موقت از مدرسه اخراج شد. گناه او بوسیدن دست یکی از دختران همکلاسی اش علیرغم میل این دختر بود. مدارس علیه آزار جنسیتی کودکان سختگیری می کنند.

اینتر ییلتون، کودکی شش ساله، به اتهام اذیت و آزار جنسیتی به طور موقت از مدرسه اخراج شد. گناه او بوسیدن دست یکی از دختران همکلاسی اش علیرغم میل این دختر بود.

این ماجرا جنجال بسیاری در آمریکا ایجاد کرد، برخی مجازات کودک را تایید کرده و برخی با او همدردی کردند.

بوسیدن دست دختر همکلاسی علیرغم میل او، ممکن است هزینه بالایی در ایالات متحده داشته باشد؛ این همان اتفاقی است که برای اینتر ییلتون کودک ۶ سال افتاد. او اوایل هفته گذشته از مدرسه خود در شهر ”کانو سیتی” واقع در ایالت کلورادو به اتهام آزار و اذیت جنسیتی همکلاسی اش به دلیل بوسیدن دست او علیرغم میلش، اخراج شد.

اداره مدرسه به این اقدام بسنده نکرد بلکه تصمیم گرفت که این اتهام را در پرونده تحصیلی این کودک نیز درج کند؛ پرونده ای که در طول عمر همراهش خواهد بود و برای کارهای زیادی که می خواهد انجام دهد، به آن مراجعه خواهد شد.

این ماجرا جنجال زیادی به ویژه در ایالت کلورادو آفرید.

ماجرا هنگامی روی داد که دو کودک در کلاس موسیقی در حال بازی بودند. اینتر ییلتون دست همکلاسی دختر خود را علیرغم میلش بوسید. بلافاصله دیگر همکلاسی ها ماجرا را به معلمشان گفتند که معلم نیز گزارش این اتفاق را به اداره مدرسه داد.

روابط نامشروع در جهان رابطه جنسی تجاوز به همکلاسی بوسیدن همکلاسی

مادر اینتر ییلتون بسیار از مجازات فرزندش ناراحت شد و به رسانه های آمریکایی گفت چنین رخدادی را باور ندارد. او افزود: ”یک موسسه تربیتی چگونه می تواند به این حد از سختگیری با کودکان برسد. فرزندم تنها ۶ سال سن دارد.”

مادر دختر اما سخنان مادر پسر را نپذیرفت و از متهم شدن اینتر ییلتون به آزار و اذیت، ابراز خرسندی کرد چرا که به گفته او، پیش از آن نیز دخترش را علیرغم میلش بوسیده بود.

با توجه به بحث و جدل هایی که این ماجرا در کشوری که در زمینه آزار جنسیتی سخت گیر است بر انگیخت، اداره مدرسه تصمیم گرفت اتهام آزار و اذیت را از پرونده کودک حذف کند و تنها به نوشتن ”رفتار بد” بسنده کند و پس از دو روز اخراج، به او اجازه بازگشت به مدرسه را بدهد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ماری می گوید

    باور کردنی نیست اونوقت برای قصاص اون پسری که دوست دخترش-رو کشته بود و انداخته بود سطل آشغال چون یه موضوع ایرانی بود چقدر حرف حقوق بشر و اعدام-کودکان را متوقف کنید و این حرفها رو مطرح کردن چقدر عوضی.اون پسر بچه شش ساله کاری زشتی-کرده ولی با یه اخم و برخورد کلامی هم می‌شد تمومش کرد هیچ تناسبی بین جرم با مجازات وجود نداره تازه-اصلا بچه شش ساله که موضوع جرم در موردش منتفی هست که بخواهیم حالا مجازاتش کنیم و باید اقدامات تربیتی در موردش انجام بشه تا یاد بگیره به حریم دیگران تجاوز نکنه نه که این قدر سنگین باهاش برخورد بشه