شکایت معصومه ابتکار و مادرش از یک خبرگزاری

0

واکنش فاطمه برزگر مادر ابتکار به اظهارات یک رسانه خاص به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ساعتی قبل خبری بر روی سایت یک خبرگزاری خاص قرار گرفت که جز نشر اکاذیب و خبرسازی با مقاصد غیرمشروع، نام دیگری بر آن نمی توان نهاد. از آنجا که حدود ۳۷ سال است خدمت ایتام و زنان سرپرست خانوار را با افتخار بر عهده دارم و به کمک همکارانم، بنیاد زینب کبری (س) را برای فرزندخواندگی هزاران کودک، حمایت از صدها بانوی سرپرست خانوار، به تحصیلات عالیه رساندن صدها کودک محروم، ساخت مراکز فنی و حرفه ای در بومهن، قائن، طارم و مشهد، سرپرستی دائمی میانگین حدود ۶۰ کودک در دو ساختمان این بنیاد، رسیدگی به حادثه دیدگاه بلایای طبیعی و دهها فعالیت خیریه ای دیگر اداره کرده ایم، اعلام می دارم:

همسر معصومه ابتکار مادر معصومه ابتکار سوابق معصومه ابتکار دختر و پسر معصومه ابتکار خانواده معصومه ابتکار بیوگرافی معصومه ابتکار بیوگرافی فاطمه برزگر اصلاح طلبان چه کسانی هستند

–  بسیار متاسفم که چنین افراد و گروههایی برای فعالیت های جناحی خود، محل آرامش و مسکن یتیم را زیر سئوال برده و مورد آسیب قرار می دهند و با ظلم به یتیم خود را مشمول لعنت می سازند.

–   بنیاد زینب کبری (س) که از سال ۱۳۵۸ کار خود را آغاز کرد، هیچ ارتباطی با سازمان حفاظت محیط زیست برای جذب امکانات نداشته و ندارد.

–  تنها فرزندم، معصومه ابتکار از حدود سال ۱۳۷۰ به عنوان بخشی از فعالیت های خیریه ای اش عضو هیات امنای این بنیاد بوده و حضور اندکش در بنیاد طبیعی است.

–  ایجاد ارتباط میان مسایل و تخلفات اداری در یک سازمان با یک موسسه خیریه در قالب خبرسازی های کذب فقط به خاطر ارتباط فامیلی مسئولین این دو، کاری زشت است و می تواند مصداق این آیه شریفه باشد که: ای اهل ایمان، اگر فاسقی خبری برایتان آورد، خبرش را بررسی و تحقیق کنید تا مبادا از روی ناآگاهی، گروهی را آسیب و گزند رسانید و بر کرده خود پشیمان شوید (سوره ۴۹، آیه ۶)

–  شاید اگر این خبرسازی صورت نمی گرفت هرگز عیان نمی کردم که در این ۳۷ سال خود و خانواده ام ذره ای از این بنیاد خیریه منتفع نشده و بابت کار شبانه روزی حقوق دریافت نکرده ام.

–  تاسف بارتر اینکه این خبرگزاری به حرف کسی استناد می کند که سال هاست در رسانه های بیگانه از هیچ تلاشی برای بد نام کردن نظام اسلامی فروگذار نکرده، اما این خبرگزاری با تکیه بر سخنان همین شخص، یک خیریه با سابقه ۳۷ سال خدمت به ایتام و زنان سرپرست خانوار در جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال می برد؟

اینجانب فاطمه برزگر مدیرعامل بنیاد زینب کبری (س) از این خبرگزاری و شخص مذکور به خاطر نشر اکاذیب، توهین و افترا، به مراجع قضایی شکایت خواهم برد و تا روشن شدن ابعاد این اتهام زنی ها کوتاه نخواهم آمد.

فاطمه برزگر/ مدیرعامل بنیاد زینب کبری (س)/ مادر معصومه ابتکار

همسر معصومه ابتکار مادر معصومه ابتکار سوابق معصومه ابتکار دختر و پسر معصومه ابتکار خانواده معصومه ابتکار بیوگرافی معصومه ابتکار بیوگرافی فاطمه برزگر اصلاح طلبان چه کسانی هستند

خبرگزاری فارس خبری با مضمون زیر را منتشر کرده است

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست خیریه‌ حضرت زینب (س) که به نام مادرش ثبت شده را با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود تغییر کاربری داده و خودش نیز در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه می دهد.

خیریه حضرت زینب (س) در اقدسیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. کاربری این خیریه باغ بود که طی لابی‌های صورت گرفته و استفاده خانم ابتکار از موقعیتش در کمیسیون ماده ۵ تغییر کاربری داده و تبدیل به پهنه مسکونی می‌شود.

عضو اصلاح‌طلب سابق شورای شهر در یک حرکت دیگر مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری – تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملکش را چندین برابر افزایش می‌دهد.

همسر معصومه ابتکار مادر معصومه ابتکار سوابق معصومه ابتکار دختر و پسر معصومه ابتکار خانواده معصومه ابتکار بیوگرافی معصومه ابتکار بیوگرافی فاطمه برزگر اصلاح طلبان چه کسانی هستند

بر اساس این گزارش، وقتی پهنه‌‌ای اداری – تجاری می‌شود باید ۶۰ درصد آن زیر سطح اشغال برود اما خانم رئیس با استفاده از نفوذ خود صد درصد زمین را زیر سطح اشغال برده و یک طبقه همکف این خیریه را تبدیل به پاساژ می‌کند.

گفته می‌شود ابتکار کارهای اقتصادی خود را به نام خیریه حضرت زینب (س) انجام می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ