اعترافات تکان دهنده مردی که همسرش را آتش زد +عکس

0

ساعت ۰۹:۰۰ پنجم مهر ماه امسال، مأمورین کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در حین گشت زنی در خیابان گلستانی به فردی حدودا ۴۰ ساله مظنون، در بازرسی اولیه از وی موفق به کشف یک قبضه چاقو و یک رشته گردنبند دخترانه شدند.

تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری» و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ، متهم بنام «رامین.ن» (متولد ۱۳۵۵) جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

قتل همسر زورگیران تهران دعوا زن و شوهر حوادث واقعی حوادث تهران حوادث ارومیه اخبار جنایی اخبار ارومیه

شناسایی متهم به اتهام ارتکاب جنایت

همزمان با ثبت مشخصات متهم دستگیر شده در سیستم جامع پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق مجرمین به قتلِ متواری اطلاع پیدا کردند که جنایتی خانوادگی در شهرستان ارومیه به وقوع پیوسته که مشخصات عامل متواری آن جنایت با مشخصات ظاهری فرد دستگیر شده به اتهام زورگیری در خیابان گلستانی یکسان است لذا ضمن هماهنگی با معاونت مبارز با سرقت های خاص پلیس آگاهی و اخذ دستور از بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، این شخص جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات تکمیلی و احزار دقیق هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطمینان پیدا کردند که فرد دستگیر شده در خیابان گلستانی ، همان متهم متواری شده از شهرستان ارومیه است که پس از آتش زدن همسرش بنام شیوا ( ۲۴ ساله ) از محل جنایت متواری و به تهران آمده است.

اعتراف به ارتکاب جنایت

متهم پس از شناسایی دقیق توسط کارآگاهان اداره دهم، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت: همسرم بدون اطلاع بنده و در حالیکه من از حدود چهار ماه پیش در تهران مشغول مسافرکشی هستم، به صورت غیابی اقدام به گرفتن حکم طلاق کرد.

متهم در خصوص نحوه اطلاع از طلاق همسرش نیز گفت: اواخر شهریور ماه سال جاری (۱۳۹۵ ) در خیابان در حال مسافرکشی بودم که متوجه آمدن یک پیامک از سوی همسرم شدم ؛ زمانیکه پیغام را باز کردم، با تصویر حکم طلاق غیابی روبرو شدم!.

وی افزود: شبانه به سمت ارومیه حرکت کردم؛ صبح روز پنجشنبه یکم نهر ماه به در منزل پدرِ همسرم رسیدم؛ ابتدا پدر همسرم در منزل آمد و در ادامه، همسرم نیز به دنبالش به مقابل در خانه آمد؛ شیوا با نشان دادن برگه حکم دادگاه عنوان داشت که از من طلاق گرفته و دیگر حاضر به ادامه زندگی با من نیست.

متهم در خصوص زمان ارتکاب جنایت نیز گفت: دو روز در ارومیه باقی ماندم تا شاید بواسطه صحبت کردن با شیوا و همچنین درخواست کمک از بستگان و دوستان، او را به زندگی با خودم بازگردانم اما متأسفانه وی حاضر به ادامه زندگی با من نبود تا اینکه نهایتا در سوم مهر ماه، پس از تهیه ظرف حاوی بنزین و قرار دادن آن در صندوق عقب ماشین خود به سمت منزل پدر همسرم حرکت کردم.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و مرگ همسرش به کارآگاهان عنوان داشت: ساعت ۱۲:۳۰ همان روز همسرم را با خودرو ۲۰۶ که قبلا برایش خریده بودم ، در مقابل خانه پدرش رؤیت کردم؛ از ماشین پیاده شده و با او شروع به صحبت کردم اما صحبت های ما به درگیری لفظی کشیده شد ؛ در این موقع به سراغ ظرف حاوی بنزین رفته و مقداری از آن را بر روی دستان خود ریختم که ناگهان همسرم ظرف حاوی بنزین را از من گرفت و مابقی بنزین را بر روی خودش ریخت؛ در همین لحظه با روشن کردن فندک قصد آتش زدن هر دو نفرمان را داشتم که ناگهان لباس های همسرم شعله ور شد و او با همان وضعیت به داخل خیابان دوید؛ من نیز از ناحیه دست چپ دچار سوختگی شدم؛ بسیار ترسیده بودم و به سرعت محل را ترک کردم. از ترس دستگیری توسط پلیس و برخورد خانواده همسرم از ارومیه خارج شده و به شهرستان سلماس رفتم ؛ پس از انجام اقدامات درمانی بر روی دست خود، به تهران آمدم؛ طی این مدت بلامکان بودم تا نهایتا توسط مأمورین و زمانیکه قصد خرید نان داشتم، در خیابان دستگیر شدم.

متهم در خصوص رشته زنجیر طلای دخترانه کشف شده نیز به کارآگاهان گفت: رشته زنجیر طلا متعلق به دختر ۸ ساله ام بنام عسل است که در حاضر نزد خانواده ام نگهداری می شود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با شناسایی عامل جنایت شهرستان ارومیه و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، متهم جهت صدور قرار قانونی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اعزام که ضمن صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی و با توجه به ارتکاب جنایت در شهرستان ارومیه، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ