ترامپ کدام ملکه زیبایی را «خوک» نامید؟

0
به دنبال نخستین مناظره تلویزیونی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مطرح شدن مساله توهین ترامپ به زنان، رسانه های آمریکایی هویت زنی را که کلینتون از او دفاع کرد، کانون توجه خود قرار دادند.
 هیلاری کلینتون در اولین مناظره تلویزیونی خود با دونالد ترامپ، گفت: «ترامپ به گونه ای درباره زنان صحبت می کند که گویا آنها خوک یا سگ یا آدم هایی ساده هستند».

طرح این موضوع در نخستین مناظره تلویزیونی دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باعث شد که رسانه های آمریکایی، به هویت ملکه زیبایی سابقی که کلینتون از او در مقابل حملات ترامپ حمایت کرد، اهتمام بورزند.

واقعیت زندگی در آمریکا همسر دونالد ترامپ مناظره انتخاباتی ملکه زیبایی ونزوئلا عکس ملکه زیبایی بیوگرافی هیلاری کلینتون بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار آمریکا آلیسیا ماچادو Alicia Machado

شبکه تلویزیونی “سی ان ان” اعلام کرد که “آلیسیا ماچادوملکه زیبایی ونزوئلایی تبار در سال ۱۹۹۶ ، ترامپ را به توهین و برخورد گستاخانه با خودش متهم کرده است. براساس این گزارش، ماچادو گفت: «پس از آن که دچار افزایش وزن و چاقی شده، ترامپ او را “زن خانه دار” و “خوک مکاره” نامیده است».

وی افزود: «ترامپ با او با گستاخی و به صورت کاملا خصمانه رفتار کرده است». ماچادو پایان دادن به چشم‌پوشی از توهین های ترامپ در حق همه زنان، به ویژه زنان آمریکای لاتین، را خواستار شد.

هیلاری کلینتون در اولین مناظره خود با دونالد ترامپ گفت: «ترامپ مخالف باردار شدن زنان کارمند و اعطای مرخصی زایمان به آنها است و می گوید که باردار شدن زنان باعث به دردسر افتادن کارفرمایان می شود. او معتقد است حقوق مردان و زنان کارمند تا زمانی که زنان نتوانند به خوبی مردان کار کنند، نباید مساوی باشد».

واقعیت زندگی در آمریکا همسر دونالد ترامپ مناظره انتخاباتی ملکه زیبایی ونزوئلا عکس ملکه زیبایی بیوگرافی هیلاری کلینتون بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار آمریکا آلیسیا ماچادو Alicia Machado

Alicia Machado

کلینتون، همچنین، گفت ترامپ با همه این توصیفات از برگزاری مسابقات ملکه زیبایی حمایت می کند.

هرچند که ترامپ همواره مساله توهین به این ملکه زیبایی را تکذیب کرده است اما به نظر می‌رسد، این میلیاردر که تا سال گذشته رئیس مسابقه‌های ملکه زیبایی بوده است، روز سه شنبه حافظه خود را به دست آورد و گفت: «ماچادو دچار افزایش وزن شدید شد و این مشکل اصلی وی بود».

وی در تماس تلفنی با شبکه فاکس نیوز گفت: «ماچادو بدترین ملکه زیبایی بوده که دیده است».

از سوی دیگر کلینتون روز سه شنبه ویدیویی در صفحۀ تویتری خود منتشر کرد که در آن ماچادو دیده می شود که به زبان اسپانیایی می گوید: «ترامپ مرا زشت و چاق توصیف می کرد. این توهین مشکلات فراوانی برای من به وجود آورد».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ