دانلود گلچین مداحی کویتی پور ویژه محرم (قدیمی و جدید)

3

دانلود سه آلبوم مداحی غلام کویتی پور به نام های خاموش، غریبانه ۱ و ۲ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) آماده دریافت است.

غلام کویتی‌پور در سال ۱۳۳۷ در خرمشهر بدنیا آمد. پدرش خرمشهری و مادرش اهل آبادان بود.

مداحی کویتی پور مداحی شهادت امام حسین کویتی پور یاران چه غریبانه کویتی پور عمه بابایم کجاست کویتی پور چنگ دل دانلود مداحی جدید دانلود آهنگ جدید کویتی پور بیوگرافی غلام کویتی پور

از سال اول راهنمائی وارد رشته موسیقی شد و به خاطر صدای خوبش از طرف دبیرستان به پیشاهنگی معرفی می‌شود. برادر بزرگتر او مشوق وی در موسیقی بوده است. در سال ۱۳۵۶ به خوانندگی مذهبی روی آورد و در ایام محرم در مراسم عزاداری می‌خواند. در سال ۱۳۶۶ ازدواج می‌کند. وی در این‌باره می‌گوید: «پس از صحبتهای اولیه قرار شد خطبه عقدمان را حضرت امام (ره) بخواند ولی این مستلزم ماهها و شاید سالها انتظار بود. تا اینکه در یک مراسم که داماد امام (ره) شرکت داشتند من این موضوع را مطرح کردم و وی به نوعی پارتی ما شد تا ما خدمت امام رسیدیم. خطبه عقد با مهریه ۵۰ هزار تومان در فضای معنوی خوانده شد. یادم هست که سید احمد آقا وکیل داماد بودند و امام هم وکیل عروس. آنجا آقای انصاری به امام گفتند آقای کویتی پور از حماسه سراهای جبهه‌ها هستند. امام (ره) که سرشان پایین بود به بنده نگاهی کردند و گفتند: خدا شما را حفظ کند».

به گزارش ساتین : کویتی‌پور از مداحان معروف در زمان جنگ ایران و عراق بود. از نوحه‌های معروف آن زمان می‌توان به «غریبانه»، «چنگ دل» و «دل پریشانم» اشاره کرد. همچنین وی به مناسبت آزادسازی خرمشهر نوحه حماسی معروف «ممد نبودی ببینی» را به یاد شهید محمد جهان آرا خواند. او خود را نه مداح بلکه حماسه خوان می داند.

دانلود آلبوم خاموش کویتی‌پور:
دانلود آلبوم غریبانه ۱ کویتی‌پور:
دانلود آلبوم غریبانه ۲ کویتی‌پور :

دانلود نوحه غلام کویتی پور به نام عمه بابایم کجاست

دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

Download Old Song By Gholam Koveytipour – Ame Babayam Kojast

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. samira khorsand می گوید

    عالی بود مرسی

  2. رضا می گوید

    مرسی از مطالب خوبتون

  3. دانلود آهنگ جدید می گوید

    عالی بود