همسر پزشک معروف در ارتباط نامشروع کشته شد

0
همسر یکی از پزشکان سرشناس، در پی برقراری ارتباط نامشروع با مردی غریبه در تهران به قتل رسید. قاتل مردی ۴٧ ساله است که همسایه‌ها تصور می‌کردند راننده مقتول است و ارتباطش با او کاری است.
رسیدگی به این پرونده از نیمه شب ١٣ مرداد ٩٣ با اطلاع پلیس از کشف جسد زنی جوان در ساختمان مسکونی‌اش در خیابان سردار جنگل آغاز شد. با حضور ماموران در محل، سرایدار ساختمان به آنها گفت: «در طبقه ششم این ساختمان، زنی پرستار زندگی می‌کند که ساعت ١١ امشب، صدای داد و فریادی بلند از واحد او در آپارتمان پیچید. وقتی خودم را جلوی در خانه‌اش رساندم، مردی را دیدم که با سر و صورت خونین روبرویم ایستاده بود. او ناگهان از حال رفت و روی زمین افتاد. سپس به آرامی وارد خانه شدم و دیدم که جنازه مقتول در حالی که سرش به‌شدت آسیب دیده و خونی شده بود، روی زمین قرار داشت.»
همزمان با ثبت اظهارات سرایدار ساختمان و انتقال متهم به کلانتری، مشخص شد که مقتول همسر یکی از پزشکان سرشناس استانی در جنوب کشور است که به تازگی یکی از واحد‌های ساختمان (محل وقوع قتل) را خریده و با یکی از پسرهای نوجوانش در آنجا زندگی می‌کند. همچنین فاش شد که متهم، از مدت‌ها پیش به عنوان راننده، برای مقتول کار می‌کند و وظیفه‌اش خرید وسایل خانه و جابه‌جا کردن پسر او است. پس از کسب این اطلاعات، بازجویی از متهم کلید خورد. او در همان ابتدا قتل را گردن گرفت و گفت: «من در حرفه سینما مشغول هستم. چند وقت پیش عکسی در شبکه موبایلی تانگو گذاشتم که مقتول با دیدن آن به سمتم کشیده شد. به تدریج ارتباط‌مان قوت گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. چند بار با هم به سفر شمال رفتیم و ارتباط نامشروع جنسی برقرار کردیم. در حالی که به من نگفته بود شوهر دارد و همسرش هم پزشک است.»
متهم با بیان اینکه خواهرهای مقتول در جریان ارتباط آنها بودند، درباره لحظه وقوع قتل نیز گفت: «ظهر آن روز، خواهرهای مقتول را به راه‌آهن رساندیم و خودمان به خانه برگشتیم. پس از اینکه مقداری مشروب مصرف کردیم، مقتول قصد خوردن تعدادی قرص داشت. خواستم مانعش شوم اما توجهی نکرد. با این تهدید که به پسرت زنگ می‌زنم و ماجرا را برایش می‌گویم، گوشی تلفن را برداشتم اما او ناگهان به سمتم حمله ور شد و دستم را گاز گرفت. من هم با سیلی به دهانش زدم. دعوای‌مان بالا گرفته بود که او من را هل داد و به جاکفشی کوباند. پس از آن دیگر نمی‌دانم چه شد که مرتکب قتل شدم.»
اعترافات متهم در حالی بود که پزشکی قانونی وجود آسیب شدید روی جمجمه سر را تایید کرده بود. همچنین دادستانی با صدور کیفرخواستی اعلام کرده بود که احتمال دارد، متهم پس از ارتکاب قتل و برای گمراه کردن مسیر رسیدگی به پرونده، مشروب مصرف کرده باشد تا وقوع قتل را در حالت غیرعادی جلوه دهد. سرانجام پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده قرار گرفت.
صبح دیروز، اولیای دم شامل مادر و دو پسر ٢۶ و ١٧ ساله مقتول تقاضای قصاص کردند. پس از آنها متهم پشت جایگاه ایستاد و با وجود شرح دوباره ماجرا، ارتکاب قتل عمد را رد کرد و گفت: «من قتل را قبول دارم اما عمدا مرتکب آن نشدم. آن روز به خاطر مصرف مشروب، حالت طبیعی نداشتم. مدتی هم پس از آشنایی با مقتول، همسرم متوجه ماجرا شد و از من طلاق گرفت.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند. براساس قانون مجازات اسلامی، مجازات قتل عمد در صورت عدم رضایت اولیای دم، قصاص نفس و در صورت اعلام بخشش، سه تا ١٠ سال حبس دارد.
منبع: فرارو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ