طرز تهیه شیر طلایی؛ نوشیدنی که شما را جوان می کند

0

امروزه، بسیاری از مردم پول زیادی صرف درمان های مختلف جوانی می کنند اما ما به شما یک راه طبیعی و ارزان معرفی می کنیم که با انجام آن سال ها جوانتر به نظر می رسید.

پیری یک فرآیند طبیعی است که جلوگیری از عوارض آن نیازمند کمی وقت و هزینه است.

زردچوبه ادویه بسیار سالم با خواص درمانی قوی و اثر ضد پیری است که در طب چینی و آیورودا بسیار استفاده می شود. با توجه به ظرفیت بدن برای احیای سلول های پوست متخصصان پوست توصیه می کنندکه از یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان استفاده کنند، زردچوبه در زمره گیاهان دارویی قرار دارد که غنی از کورکومینوید (یک آنتی اکسیدان قوی) است.

محققان دریافته اند که این ادویه اثرات ضد التهابی شگفت انگیزی دارد، مردم اوکیناوا (یک جزیره در ژاپن) به دلیل استفاده زیاد زردچوبه متوسط طول عمر ۸۱٫۲ سال را دارند که یکی از طولانی ترین میانگین سنی ها است. ما به شما یک دستورالعمل طبیعی توصیه می کنیم که به کمک آن ۱۰ سال جوانتربه نظر می رسید، همچنین استفاده منظم از این ادویه همراه با فلفل سیاه خواص درمانی باور نکردنی دارد.

مواد تشکیل دهنده:

  • ۱/۴ فنجان پودر زردچوبه
  • ۱/۲ فنجان آب
  • ۱/۲ قاشق چای خوری فلفل آسیاب شده

طب سنتی داروی ضد پیری خواص زردچوبه خلاقیت آشپزی جوان سازی پوست جلوگیری از پیری بهترین نوشیدنی بهترین سایت آشپزی اکسیر جوانی
این ترکیب طعم و مزه خاص و شگفت انگیزی دارد.

فلفل سیاه به کار رفته در این معجون علاوه برعطر و طعم خاصی که دارد به دلیل وجود پیپرین آلکالوئید در آن خواص ضد التهابی قدرتمندی نیزدارا است.

دستورالعمل:

در یک ظرف مواد تشکیل دهنده را با هم ترکیب کرده آن را بر روی شعله متوسط حرارت قرار داده و تا زمانی که شما به شکل یک خمیر در بیاید آن را خوب هم بزنید سپس آن را در دمای اتاق قرار داده تا خنک شده و سپس در داخل یخچل نگهداری کنید.

همچنین با استفاده از زردچوبه می توان یک نوشیدنی فوق العاده موثر و سلامت آماده کنید که به آن شیر طلایی می گویند.

مواد تشکیل دهنده:

  • ۱/۴ قاشق چای خوری زردچوبه
  • ۱ قاشق غذا خوری از روغن نارگیل
  • ۱ لیوان شیر بادام
  • ۱ قاشق غذا خوری از عسل

دستورالعمل ها:

در یک ظرف همه مواد به جز عسل را با هم مخلوط کرده و روی شعله حرارت متوسط قرار داده و مرتب آن را هم بزنید تا زمانی که شما یک مخلوط یک دست به دست بیاید سپس آن را در یک فنجان ریخته وعسل را به آن اضافه کنید حال شیر طلایی آماده مصرف است.

میزان مورد استفاده:

شما اگر این نوشیدنی را به صورت روزانه مصرف کنید خیلی زود اثرات مثبت آن را مشاهده می کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ