محمد سلطانی مهر ،جز ۶۰ استعداد برتر آینده فوتبال جهان +بیوگرافی

0
از محمد سلطانی‌مهر به عنوان یکی از ۶۰ استعداد برتر فوتبال جهان نام برده شده است.

روزنامه گاردین ۶۰ استعداد فوتبالی جهان را که در سال‌های آینده می‌توانند خودشان را به سطح نخست فوتبال برسانند معرفی کرده که در این بین نام محمد سلطانی مهر از ایران به چشم می‌خورد.

نابغه فوتبال بیوگرافی محمد سلطانی مهر استعداد برتر فوتبال اسامی بازیکنان سایپا اخبار ورزشی اخبار فوتبال

سلطانی‌مهر که متولد سال ۱۹۹۹ میلادی است در عضویت تیم سایپا قرار دارد. این هافبک ایرانی چندی پیش برای اولین بار در لیگ ایران به میدان رفت. این در حالی بود که دو هفته از تولد ۱۷ سالگی او گذشته بود.

در حال حاضر امید زیادی به این جوان ایرانی است. در تهران شنیده‌ شده که درباره او گفته‌اند او در این سن از جواد نکونام که ۱۷ سال سن داشت بهتر است.

نکونام ۱۵۰ بازی برای ایران انجام داد و ۶ فصل در اسپانیا بازی کرد و کاپیتان تیم ملی نیز بود.

سلطانی مهر در زدن ضربات ایستگاهی مهارت بالایی دارد. برای تیم جوانان بازی کرده و در سایپا که معروف به پرورش استعدادهای جوان در فوتبال ایران است بازی می‌کند و امیدوار است تا خودش را به سطح بالایی در فوتبال جهان برساند.

در این گزارش که به بازیکنانی همچون جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان اول ۱۷ ساله حال حاضر باشگاه میلان ایتالیا و ندیم هادزیچ ملقب به لوئیز سوارز فوتبال بوسنی و هرزگوین اشاره شده است، گاردین از محمد سلطانی مهر بازیکن تیم فوتبال سایپا که ۱۷ سال و هشت ماه سن دارد نیز نام برده است.

نابغه فوتبال بیوگرافی محمد سلطانی مهر استعداد برتر فوتبال اسامی بازیکنان سایپا اخبار ورزشی اخبار فوتبال

گاردین درباره  سلطانی مهر نوشته است: این هافبک ایرانی اولین بازی‌اش در لیگ برتر ایران را ماه فوریه امسال، دو هفته بعد از ۱۷ ساله شدنش انجام داد وقتی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. امیدهای زیادی به آینده این هافبک وجود دارد و برخی نقل‌قول‌ها در تهران حاکی از آن است که او نسبت به جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران زمانی که همسن وی بود، بازیکن بهتری است. سلطانی مهر، جوان که از قدرت زیادی برای شلیک ضربات ایستگاهی برخوردار است، تاکنون برای تیم زیر ۱۹ ساله‌های ایران به میدان رفته و همین کار را در سایپا، باشگاهی که در شناسایی و پرورش استعدادهای جوان شهرت دارد، هم انجام داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ