ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ +شرایط و جزییات

0

شرایط و رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵ ، شهرهای مورد نیاز

امسال وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۰ هزار نیروی انسانی را به صورت نیروی پیمانی جذب می کند. سال گذشته تعداد بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی این وزارت خانه جذب شدند.

ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۵  وزارت آموزش و پرورش از امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۲۱ آبان ماه، همزمان با آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش پس از تایید صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحدهای آموزشی باید یکسال دوره تربیت حرفه ای معلمی را در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شهید رجایی  طی کنند و پس از گذراندن این دوره، آزمون ارزیابی صلاحیت حرفه ای از آنان گرفته می شود در صورت موفقیت در این آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش می شوند.

دوره های تربیت حرفه ای معلمی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به گفته ی سرپرست دانشگاه فرهنگیان از دی ماه سال ۹۵ آغاز می شود.

تعداد چهار هزار و ۷ نفر زن و پنج هزار و ۹۹۳ مرد در این دوره از استخدامی وزارت آموزش و پرورش به صورت بوم برای بوم جذب می شود.

متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور می توانند برای کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است مراجعه کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشوردر باره تاریخ ثبت ‌نام و شرکت درآزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۵ در تمام استان های کشور

 پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ ۹۵/۷/۱۰ بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ می‌رساند ثبت‌‌نام این آزمون برای جذب نیروی پیمانی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه نمایند. لازم به توضیح است که تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

همچنین داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. با توجه به اینکه آزمونهای مذکور همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون میسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود.

ضمناً با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دانشگاه‌های علوم پزشکی به شرح ذیل صورت گرفته است. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، با توجه به توضیحات ذیل در صورت تمایل، نسبت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

۱-رشته تحصیلی تغذیه (کد ۳۰۳۰۰) با مقطع تحصیلی لیسانس و کدشرایط احراز ۲۴۳ به شغل محل ۱۲۰۳۵ (خوشه شغلی کارشناس تغذیه) اضافه می‌گردد.

۲-مقطع تحصیلی فوق لیسانس به رشته‌های تحصیلی پرستاری مراقبتهای ویژه (کد ۳۲۳۰۵)، داخلی و جراحی (کد ۳۲۴۱۴)، کودکان (کد ۳۲۴۱۵) و سلامت جامعه و روان (کد ۳۲۴۱۶) به کد شغل محل ۱۳۱۹۰ با کد شرایط احراز ۱۶۰ اضافه می‌گردد.

۳-رشته تحصیلی حسابداری (کد ۳۰۴۰۸) با مقطع لیسانس به شغل محل ۱۲۳۸۳ (خوشه شغلی امور مالی) با کد شرایط احراز ۲۳ اضافه می‌گردد.

در پایان مجدداً یادآوری می‌شود که ثبت‌نام در آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی تا پایان روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۱۷ خواهد بود و قابل تمدید نمی‌باشد.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۱ خواهد بود. 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ