ماجرای دست دادن معصومه ابتکار با مرد آلمانی چیست؟! +تصاویر

2

عکس دست دادن معصومه ابتکار با مرد آلمانی !!!

رئیس سازمان محیط زیست کشورمان در آلمان با وزیر محیط زیست این کشور دست داده است اما چهره مردانه وزیر آلمانی که یک زن است، بسیاری را به اشتباه انداخته است.

شایعات و شنیده ها سوابق معصومه ابتکار بیوگرافی معصومه ابتکار

ظهر امروز گزارشی از بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که در آن معصومه ابتکار در جریان سفر به آلمان با وزیر فدرال محیط زیست، حفظ طبیعت، ساختمان و ایمنی هسته‌ای این کشور، دست می‌دهد.

پس از پخش این گزارش ویدئویی از آلمان، بسیاری از مردم و صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی دچار شبهه شدند که آیا خانم ابتکار با یک مرد دست داده است؟

اما برخلاف این گمانه‌زنی‌ها و تصورات، وزیر فدرال محیط زیست آلمان که ظاهری مردانه دارد، یک زن است و باربارا هندریکس نام دارد.

شایعات و شنیده ها سوابق معصومه ابتکار بیوگرافی معصومه ابتکار

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز گذشته برای امضای بیانیه مشترک همکاری‌های زیست محیطی، دیدار با مقامات، حضور در همایش اقتصادی و معرفی فرصت‌های همکاری با شرکت های صنعتی در زمینه محیط زیست به ویژه مدیریت پسماند و بازدید از کارخانه مدیریت پسماندهای پتروشیمی (BASF) و مؤسسه تغییرات آب و هوای آلمان (Potsdam) به برلین پایتخت آلمان سفر کرده است.

تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. اکبر اقا می گوید

    در نگاه اول مرد به نظر میاد اما واقعیت اینه که زنه
    باز هم زود قضاوت کردند

  2. تیرداد مهراد می گوید

    درخصوص شایعه دست دادن خانم ابتکار با وزیر محیط زیست آلمان که البته ایشان نیز خانم بوده امابا موهای کوتاه وتیپ مشابه مردانه که البته در عکسهای متعدد از روبرو کاملا زن ومونث بودن ایشان مشهود وبارز بود به اتکای یک عکس ازپهلو متمایل به پشت که تشخیص جنسیت ایشان را کمی دچار شایبه مینمود روزنامه های جناح راست وغوغاسالار جنجالی براه انداخته وبه اذهان عمومی چنان متبادر نمودند که خانم ابتکار معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشوراسلامی ایران علیرغم آن حجاب سنگین وچادر وچاقچور با یک مقام مذکر آلمانی مصافحه نموده وچاق سلامتی مینماید!!….