قیمت و مشخصات فنی سوزوکی ویتارا جدید +شرایط فروش اقساطی و نقدی

0

محصول SUV ایران خودرو ، سوزوکی گراند ویتارا فیس لیفت اتوماتیک در سبد فروش تابستانی ایران خودرو قرار دارند. این خودرو به صورت نقدی و اعتباری به مشتریان عرضه شده است. سوزوکی گراندویتارا اتوماتیک با تخفیف ۷ میلیون تومانی در خرید نقدی عرضه شده است.

شرایط و توضیحات روش فروش فوری اعتباری :

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان فعال‌سازی این ۳ بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۶/۰۳/۲۰ می‌باشد.

فروش نقدی گرند ویتارا نیوفیس؛ خرداد ۹۶

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

فروش اعتباری گرند ویتارا نیوفیس با کارت هدیه ۲ میلیون تومانی؛ خرداد ۹۶

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

***

این در حالی است که سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت (اتومات) ۲۴۰۰ با قیمت ۱۳۵ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان در طرح فروش ایران خودرو ویژه مهر ماه ۹۵ واگذار می شد.

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

suzuki grand vitara 2014

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو این خودرو به صورت اقساطی هم قابل واگذاری است که برای استفاده از این طرح متقاضی می تواند   ۵۰ یا ۷۰ میلیون تومان را پرداخت کرده  و مابقی مبلغ را در ۴ و ۶ چک ۶ ماهه بپردازد.

مشخصات فنی گراند ویتارای ۲۴۰۰ (مدل ۲۰۱۴)

شرکت ایران خودرو بنا بر تقاضای بازار مبنی بر عرضه مدلی قوی تر و مجهزتر از سوزوکی گراند‌ویتارا به بازار، به این نیاز پاسخ گفته و گونه ۲۴۰۰ سی سی این خودرو را با تجهیزات ایمنی، رفاهی و عملکردی بیشتر و کیفیت بالاتر به بازار ارائه می کند.
قوی تر و کم مصرف تر
موتور ۲٫۴ VVT پیشرانه ای قدرتمند و کم مصرف بوده که به سامانه زمانبندی متغیر سوپاپ ها مجهز است. این موتور پیشرفته با تولید ۱۶۹ اسب بخار قدرت و ۲۲۷ نیوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک چهار حالته قادر است گراند ویتارا را از دشوارترین شرایط و صعب العبورترین مسیرها به راحتی و با کمترین فشار عبور دهد. مصرف سوخت ۲٫۴ VVT نیز قابل توجه است، به گونه ای که مدل دنده دستی آن در بزرگراه تنها ۷٫۶ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می کند و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی (شهر و بزرگراه) تنها ۸٫۹ لیتر در صد کیلومتر است.
برای گراند ویتارا ۲٫۴ VVT دو نوع جعبه دنده شامل دستی و اتوماتیک قابل سفارش است که هر دو از جدیدترین فن‌آوری های انتقال نیرو در جهان بهره می برند.
– انتقال نیرو
سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل ۴ حالته گراند ویتارا همیشه برای چهار چرخ در هر وضعیت جاده ای ، چسبندگی مناسب با زمین را تضمین می نماید . تمامی تنظیم های این سیستم توسط کلیدی که در وسط کنسول تعبیه شده انجام می شود و توسط آن شما می توانید به راحتی به نسبت وضعیت و جاده ای که در آن قرار دارید حالت انتقال قدرت بین چهار چرخ خودرو را تنظیم نمایید :
حالت ۴H جهت رانندگی عادی در خیابان ها و بزرگراه ها ، حالت ۴H LOCK جهت جاده های برفی و گل و لای نسبتا نا هموار و حالت ۴L LOCK جهت مسیر های خیلی سخت و صعب العبور قابل انتخاب می باشد .
در صورت نیاز به حالت خلاص (عدم انتقال نیرو به چرخ ها و آزاد نمودن گیربکس) نیز تنها کافی است اهرم تنظیم کننده روی حالت N قرار گیرد .
تعلیق
سیستم تعلیق تمام مستقل این خودرو به کمک سیستم مک فرسون و مولفه های اتصالی چندگانه عقب، شاسی نردبانی درونی را کامل می کند و صدای بدنه را کاهش می دهد.

کم صداتر
برای کاهش صداهای اضافی داخل اتاق، قطعات جدید به قسمت پایین درب های جلو و عقب اضافه شده و ضخامت شیشه ها نیز از ۳٫۵ به ۴ میلی متر افزایش یافته است. کاهش ۲۰ درصدی صدای داخل (حدود ۲ دسیبل) از نتایج این اقدامات به شمار می رود.
استفاده از محور متعادل کننده حرکت در موتور ۲٫۴ لیتری جدید نیز باعث کاهش ارتعاش و صدای نامطلوب در داخل اتاق شده است.

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

– شاسی و بدنه
شاسی محکم و پردوام، وزن چندانی را به گراند‌ویتارا تحمیل نمی کند، بدنه یک تکه با قالب یکپارچه آن نیز از صدای اضافی و آزار دهنده می کاهد. این وزن کم با بدنه ای یک تکه همچنین باعث کاهش ارتفاع کلی و ارتفاع از زمین می شود. این قابلیت فضای کابین را افزایش می دهد. علاوه بر این، سیستم تعلیق مستقل باعث افزایش مقاومت در چرخش ها و پیچ ها و فرمان‌پذیری آسان تر در سفرهای درون شهری و یا یدک کشی درخارج از شهر و جاده خواهد شد.

مجهزتر
در گراند ویتارای ۲٫۴VVT تجهیزات جدیدی در نظر گرفته شده است تا لذت سواری این خودرو را دوچندان نماید . سیستم با کیفیت صوتی در این خودرو یک سامانه چندرسانه ای (DVD) به همراه مسیریاب پیشرفته و دوربین دید عقب در مدل فول آپشن است. همچنین برای سهولت کار با سیستم صوتی، ادوات کنترلی روی غربیلک فرمان تعبیه شده است.
سیستم بلوتوث و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت های گوناگون از دیگر تجهیزاتی است که در گراند ویتارای ۲۴۰۰ سی سی عرضه می شود.
صندلی های عقب به نسبت ۴۰ به ۶۰ درصد برای آسایش هر مسافر باز می شود و یا برای داشتن فضای بیشتر در صورت لزوم به طرف جلو جمع می شود.
سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل) ، استارت بدون کلید ، سیستم نمایش اطلاعات سفر و مصرف سوخت،تهویه اتوماتیک دیجیتال ماساژور پشتی صندلی (صندلی راننده در تمام مدل ها) و سیستم گرمکن صندلی های جلو (در مدل های فول) از جمله امکانات رفاهی جدیدی است که تنها در مدل ۲٫۴ لیتری گراند‌ویتارا قابل استفاده خواهد بود و در خودروهای گیربکس اتوماتیک دو مانیتور پشت سری نیز برای سرنشینان عقب به مجموعه فوق اضافه می گردد .

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

ایمن تر
در گرند ویتارای ۲۴۰۰سی سی ایمنی ابعاد گسترده تری یافته و به تکامل رسیده است :
– نصب دو ایربگ جلو برای راننده و سرنشین به صورت استاندارد و نیز دو ایربگ کناری برای سرنشینان جلو و دو ایربگ پرده ای در ستون ها برای سرنشینان جلو و عقب در مدل فول گویای سطح حداکثر ایمنی این خودرو می باشد
– ترکیب سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم مکمل ترمز (Break Assist) و ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ توقفی مطمئن را به ارمغان می آورد .
– در سراسر سقف خودرو و همچنین تمامی ستون ها ضربه گیرهایی قرار گرفته است تا آسیب های ناشی از تصادف را به حداقل برساند
– مجموعه عوامل فوق به همراه سایر ملاحظاتی که در ایمنی فعال و غیر فعال خودرو لحاظ شده است مانند سیستم قطع خودکار سوخت و … موجب شده که گرند ویتارا چندین آزمایش تصادف را از معتبرترین موسسه تست تصادف دنیا (EuroNCAP) با کسب بالاترین امتیازها پشت سر بگذارد .

مشخصات فنی خودرو ۲۴۰۰ دستی ول ۲۴۰۰ اتومات فول
نوع موتور ۴ سیلندر خطی ۴ سیلندر خطی
حجم موتور (cc) ۲۴۰۰ ۲۴۰۰
حداکثر توان موتور (hp) ۱۶۹/۶۰۰۰ ۱۶۹/۶۰۰۰
حداکثر گشتاور (Nm) ۲۲۷/۳۸۰۰ ۲۲۷/۳۸۰۰
نسبت تراکم ۱۰٫۵ بر یک ۱۰٫۵ بر یک
تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶
نوع سوخت سازگار بنزین بنزین
سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای پاشش چند نقطه ای
استاندارد حد آلایندگی یورو۵ یورو ۵
حداکثر سرعت (km/h) ۱۸۵ ۱۷۵
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه) ۱۱٫۷ ۱۲
سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل چهار حالته (۴WD) دو دیفرانسیل چهار حالته (۴WD)
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) در شهر (لیتر) ۱۱٫۴ ۱۲٫۵
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) خارج شهر (لیتر) ۷٫۶ ۸٫۱
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) ترکیبی (لیتر) ۹ ۹٫۷
طول خودرو (mm) ۴۵۰۰ ۴۵۰۰
عرض خودرو(mm) ۱۸۱۰ ۱۸۱۰
ارتفاع خودرو (mm) ۱۶۹۵ ۱۶۹۵
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) ۲۶۴۰ ۲۶۴۰
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) ۱۵۵۲ ۱۵۶۷
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) ۶۶ ۶۶
حجم فضای صندوق عقب (دسی متر مکعب) ۳۹۸ ۳۹۸
استاندارد آلایندگی یورو۵
ترمز ABS+EBD
کیسه هوای ایمنی ۲ عدد برای راننده و سرنشین,۲ عدد جانبی نصب شده برای سرنشینان جلو,۲ عدد پرده ای نصب شده برای سرنشینان جلو و عقب
فرمان هیدرولیک
سیستم تهویه اتوماتیک با صفحه دیجیتال
سیستم صوتی رادیو/CD / MP3 /DVD,مانیتور LCD هفت اینچ لمسی برای سرنشینان جلو,امکان پخش از روی کارت SD و فلش,امکان برقراری ارتباط بلوتوث,دارای تیونر تلویزیون,دارای کنترل از راه دور بیسیم و کلیدهای کنترلی روی فرمان
چراغها تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل اتاق,مه شکن جلو (هالوژن) و عقب
آیینه‌ها آینه های جانبی برقی با گرمکن
شیشه ها شیشه بالابر برقی جلو و عقب
تزئینات تریم خاکستری/ زه کرومی روی درب ها
تجهیزات ایمنی سیستم ضد سرقت خودرو (ایموبیلایزر),کمربند ایمنی جلو سه نقطه ای قفل شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع + پیش کشنده و محدود کننده نیرو,۳ عدد کمربند سه نقطه ای قفل شونده عقب,سیستم اتوماتیک سوخت در هنگام تصادف,قفل مرکزی لمسی و استارت بدون کلید,قفل درب ها با پاسخ فلاشر,قفل زاپاس بند
رینگ و لاستیک رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ با طرح جدید
صندلی ماساژو صندلی راننده (چهار حالته با کلید تنظیم روی کنسول)، صندلی های جلو مجهز به گرم کن ،جعبه کشویی زیر صندلی و طرح جدید تودوزی
سایر تجهیزات کامپیوتر سفری ،کروز کنترل،هشدار دهنده دنده عقب با قابلیت نمایش فاصله با مانع، تکیه گاه دست راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم، جک هیدرولیک درب موتور ، سیستم رهیاب، جلو پنجره و سپر جلو جدید

عکس و مشخصات سوزوکی گرند ویتارای ۲۰۱۵ که در ایران عرضه نمی شود

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

Prices Start From

$۲۲,۹۹۰

  • Powerful yet efficient 1.6L petrol engine with VVT
  • Multimedia satellite navigation system with Reversing Camera & Apple CarPlay
  • ۵ Star ANCAP Safety Rating
  • ۷ airbags, ESC, ABS, EBD & BA
  • ۵٫۸L per 100km fuel economy*
  • Digital Climate Control
  • ۱۷” Alloy wheels
  • Daytime running lightsمشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara

 

  • ۶-speed automatic transmission with paddle shifters
  • Powerful yet efficient 1.6L Petrol engine with VVT
  • Constant 4WD ALLGRIP technology
  • Dual-Panoramic sunroof
  • Multimedia Satellite Navigation System with Reversing Camera & Apple CarPlay
  • Front and Rear parking sensors
  • ۵ Star ANCAP Safety Rating
  • ۷ airbags, ESC, ABS, EBD & BA
  • Hill Hold Control and Hill Descent Control
  • Keyless entry & start system
  • Polished 17″ Alloy Wheels
مشخصات فنی سوزوکی ویتارا قیمت محصولات ایران خودرو قیمت سوزوکی ویتارا فروش اقساطی ایران خودرو suzuki vitara
Suzuki Vitara 2015
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ