عکس مرگ پدر فداکار، دنیا را تکان داد

0
تصویری از مردی که برای نجات دختربچه سه‌ساله‌اش او را در آغوش گرفته و زیر آوار مدفون شده بود، دنیا را تکان داد.

ساعت ۴صبح ۱۹مهرماه به وقت محلی حادثه وحشتناکی در شهر ونژو در شرق چین رخ داد. ساختمان ۶طبقه قدیمی و فرسوده‌ای در این شهر ناگهان تکان شدیدی خورد و ۴طبقه مسکونی آن فرو ریخت و به تلی از آوار تبدیل شد. در این حادثه ده‌ها نفر زیر آوار مدفون شدند و از همان زمان تلاش تیم‌های امدادی برای نجات حادثه‌دیدگان شروع شد.

عکس چین عکس پربازدید زندگی در چین اخبار چین

۱۲ساعت پس از حادثه، درحالی‌که عملیات آواربرداری ادامه داشت، امدادگران با صحنه‌ای دردناک روبه‌رو شدند. آنها با کنار زدن آوار به جسد مردی رسیدند که درحالی‌که روی زانوهایش نشسته بود، دختربچه سه‌ساله‌اش را در آغوش گرفته و بدنش را در برابر آوار سپر کرده بود. هر چند مرد جوان جانش را از دست داده بود، اما امدادگران در کمال ناباوری متوجه شدند که دختربچه سه‌ساله زنده است و نفس می‌کشد.

دختربچه سه‌ساله تنها دچار جراحت‌هایی سطحی شده بود که به سرعت به بیمارستان منتقل شد و این در حالی بود که جسد مادر او نیز در همان نزدیکی از زیرآوار بیرون کشیده شد. براساس این گزارش امدادگران در جریان جست‌وجوهایشان موفق شدند ۶نفر را زنده از زیرآوار خارج کنند و این در حالی است که دست‌کم ۲۲نفر در این حادثه جان باختند و عده‌ای نیز مجروح شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ