پاکسازی و شستشوی ریه ها با این معجون معجزه آسا

0

شستشوی ریه ها چیست و چگونه است ، پاکسازی ریه از دود قلیان افراد سیگاری ، شربت پاک کننده ریه ، درمان ریه با داروهای گیاهی

پاکسازی ریه برای سیگاری ها و غیر سیگاری ها که در هوای آلوده زندگی می کنند یک ضرورت است. آیا بیش از ۳ سال است که سیگار می‌کشید؟ یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ آیا در محیطی آلوده به آلایندهای سمی زندگی می‌کنید؟ اگر این‌طور است باید بدانید ریه ی شما پر از مواد سمی است و تمیز کردن آنها ضروری‌تر از ضروری است.

طب سنتی شستشوی ریه ها ریه چیست درمان گرفتگی صدا درمان خانگی پاکسازی ریه از دود قلیان و سیگار

از این رو، این نوشیدنی طبیعی را به شما توصیه می‌کنیم. این نوشیدنی ترکیباتی جادویی مانند زردچوبه، زنجبیل و پیاز دارد و به طور معجزه آسایی ضدعفونی سازی و پاکسازی ریه شما را انجام می دهد.

زردچوبه:

زردچوبه به دلیل مواد معدنی و ویتامین‌های‌اش خواص آنتی‌باکتریایی، ضدسرطانی و ضدویروسی دارد. این ماده‌ همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است. با این ادویه‌ی شگفت‌انگیز برنامه‌ی غذایی روزانه‌تان را غنی می‌کنید.

زنجبیل:

زنجبیل به دلیل خواص شفادهنده‌اش از دوران کهن استفاده می‌شود. زنجبیل یک ادویه‌ی قدیمیِ شناخته شده‌است و علاوه بر دیگر خواص شفابخشی که دارد، کمک‌ می‌کند خلط اضافی از ریه‌های‌تان خارج شود.

پیاز:

پیاز به دلیل دارا بودن خاصیت ضدسرطانی‌ معروف است و می‌تواند در شرایط جدی متعدد یک دوست بی‌نظیر باشد. در پیش‌گیری از بیماری‌های دستگاه تنفسی، پیاز به طور خاص موثر و کارآمد است.

مواد لازم:

  • ۱ لیتر آب
  • ۴۰۰ گرم عسل (یا شیره‌ی درخت افرا)
  • ۲ قاشق سوپ‌خوری زردچوبه
  • ریشه‌ی زنجبیل به اندازه‌ی یک انگشت شست
  • یک پیاز تقریبا هم‌اندازه‌ی زنجبیل

طبق دستورالعمل زیر می‌توانید به راحتی این نوشیدنی را تهیه کنید:

  • ابتدا ۴۰۰ گرم عسل را به آب بیفزایید.
  • این ترکیب را روی شعله بگذارید و صبر کنید تا بجوشد.
  • پیاز و زنجبیل را خرد کنید و داخل مواد در حال جوش بریزید.
  • دوباره صبر کنید تا مواد به جوش بیایند، سپس زردچوبه را اضافه کنید و شعله را قدری کم کنید.
  • این ترکیب باید بپزد تا زمانی که آب آن به نصف برسد.
  • مواد را از صافی بگذرانید و آن را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید. صبر کنید نوشیدنی خنک شود و سپس آن را درون یخچال بگذارید.
  • این نوشیدنی باید همیشه در یخچال نگهداری شود. می‌توانید آن را مانند یک معجون هر روز صبح و عصر مصرف کنید. صبح‌ها دو قاشق از آن را با معده‌ی خالی بخورید، و عصرها همین میزان را دو ساعت بعد از یک وعده‌ی غذای

یک کارشناس طب سنتی گفت: ترکیب سیر با شیر یکی از بهترین داروهای پاک کننده ریه و روده است؛ مصرف سیر کهنه از واکنش‌های التهابی و آلرژیک دستگاه تنفسی و برای پاکسازی سینه از اخلاط مضر نیز مفید است

سید جواد علوی درباره گرفتگی صدا به علت تنگی نفس اظهار داشت: مشکلات مربوط به مجرای تنفسی فوقانی و مشکلات حلقی ارتباط بسیاری با گرفتگی صدا دارد.

به گفته وی گرفتگی مجرای هوایی و تنگ نفس می‌تواند موجب سرفه, تنفس دهانی و نهایتا التهاب تارهای صوتی شود که رعایت برخی تدابیر خود در رفع گرفتگی صدا موثر است.

راه‌های رفع گرفتگی صدا ناشی از تنگی نفس

-مصرف گوشت‌هایی مانند گوشت خروس, کبک, قرقاول, گنجشک و مصرف قلب حیوانات حلال گوشت.

-مصرف سبزی‌هایی مانند شوید, کرفس, نعناع, آویشن, کدوحلوایی, مرزه

-از میان خشکبار بادام شیرین, پسته, چلغوزه, انجیر خشک, مویز مفید است.

-از میان ادویه جات زیره, سیاه‌دانه, کند, دارچین, زعفران و زنجبیل مفید است.

-مصرف سیب, انار ترش و شیرین, زردآلو, شفتالو, خربزه, میوه‌های شیرین, میوه‌های خوشبو و بوییدن عطریات و گل‌های طبیعی مفید است.

-شربت عسل, شربت سیب شیرین, شربت زعفران, شربت انجیر, شربت رضوی, عرق زنیان, چای یا دم نوش زوفا, شیر بز یا شیر گوسفند و روغن بادام شیرین بسیار مفید است.

غذاهای مفید:

-آبگوشت با گوشت خروس, زرده تخم مرغ عسلی, آش ساده با جوجه مرغ, نخود آب, ماءالحم (آب گوشت پخته شده با کمی ادویه یعنی مقدار زیاد گوشت پخته شود و در حد یک لیوان آب باقی بماند).

-مصرف سوپی از ماش و جو پوست کنده همراه با روغن بادام, کدو, اسفناج و کمی گوشت تهیه شده باشد.

-مربای انجیر, مربای بالنگ, مربای “به”, مربای سیب در وعده صبحانه مصرف شود.

-مقداری سیر در شیر جوشیده شود و کمی عسل به آن اضافه شود و کم کم بنوشند این دارو یکی از بهترین داروهای پاک کننده ریه و روده است. مصرف سیر کهنه از واکنش‌های التهابی و آلرژیک دستگاه تنفسی و برای پاکسازی سینه از اخلاط مضر نیز مفید است. این دارو را چندین بار تکرار کنند البته اگر دچار واکنش یا ناراحتی شدند مصرف آن را قطع کنند.

کسانی که دارای فشار خون بالا هستند باعث کاهش فشار خون آنها می‌شوند, البته کسانی که دارای فشارخون پایین هستند با نظر پزشک باید انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ