جزییات خبر ازدواج هستی مهدوی از زبان خودش +عکس

0

آیا خبر ازدواج هستی مهدوی فرد حقیقت دارد

این روزها در لابه لای اخبار متعدد دنیای سینما خبری از ازدواج هستی مهدوی فر را میخوانیم که اتفاق جدیدی برای دنیای هنرمندان و شایعه سازان نیست . یک لحظه فکر کنید و ببینید از آخرین شایعه سینمایی که شنیدید، چند روز می گذرد. حتما می دانید که یکی از بزرگ ترین و عجیب ترین شایعه های امسال، انتشار خبر ازدواج بازیگران است.

همسر هستی مهدوی فر بیوگرافی هستی مهدوی اینستاگرام هستی مهدوی فر ازدواج هستی مهدوی فر ازدواج بازیگران

برخی از سینماگران انرژی زیادی صرف تکذیب حرف هایی می کنند که از اساس غلط هستند . در لابه لای اخبار سینمایی جمله «تکذیب می شود» را زیاد می شنویم. به همین دلیل وقتی خبرهای حوزه سینمای ایران را می خوانیم، نمی توانیم دربست باورشان کنیم. همیشه آمادگی داریم برای این که خبری تکمیلی منتشر شود و بگوید خبر قبلی درست نبوده و صحیحش این است که… .

هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و مادرانه از جمله سریال هایی است که هستی مهدوی فر در انها بازی کرده است. او با بازی در سریال مادرانه و در نقش رها دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده، خوش درخشید.

هستی مهدوی فر درباره ازدواجش می گوید :تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان بیرون می آید من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم در صورتی که اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم زیرا آدم به برخی از آنها از ته دل می خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.

همسر هستی مهدوی فر بیوگرافی هستی مهدوی اینستاگرام هستی مهدوی فر ازدواج هستی مهدوی فر ازدواج بازیگران

هستی مهدوی فر شایعه ازدواجش را تکذیب کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ