رابطه غیراخلاقی و جنسی پرستار بچه با نوجوان ۱۳ ساله (عکس)

0
یک پرستار بچه که به اتهام برقرار کردن ۷۰ بار رابطه غیر اخلاقی با نوجوان ۱۳ ساله‌ای که به او سپره بودند، توسط پلیس دستگیر شد و به زندان افتاد.
«دلییه پولتون» پرستار بچه انگلیسی که توسط والدین پسر ۱۳ ساله جهت مراقبت از فرزندشان استخدام شده بود،‌ از اطمینان خانواده نوجوان سوء استفاده کرده و مدت‌ها بود که با این پسر نوجوان رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده بود.
پرستار بچه با استفاده از دوری پدر و مادر نوجوان از منزلشان،‌ پس از تهیه مشروبات الکلی و خوراندن آن به پسر ۱۳ ساله ۷۰ دفعه بدون استفاده از لوازم جلوگیری از بارداری در خانه صاحب کارش و همچنین منزل خودش و بیرون از خانه از این نوجوان ۱۳ ساله سوء استفاده جنسی کرده بود و به گفته پلیس هر دو آنها طی مدت ۱۵ ماه که با هم رابطه غیر‌اخلاقی داشته‌اند، مرتبا برای یکدیگر پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاده‌اند.
این پرستار بچه پس از دستگیری به پلیس گفت که علیرغم اختلاف زیاد سنی، او تصور می‌کرده که هر دو از صمیم قلب عاشق یکدیگر هستند.
بازپرس پرونده می‌گوید او از اطمینان این خانواده و فرزندشان سوء استفاده کرده و باید حداقل ۱۶ ماه در مرکز بازپروری جوانان زندانی شود و همچنین به دلیل سابقه ارتکاب ۵ مرتبه جرائم جنسی دیگر در سنین ۱۷ و ۱۸ سالگی نیز باید نام وی به مدت ۱۰ سال در لیست آزارگران جنسی ثبت شده و از سوی پلیس تحت نظر باشد.
زندگی در انگلیس رابطه نامشروع جنسی رابطه غیراخلاقی رابطه جنسی با پرستار تجاوز جنسی پرستار پرستار بچه در منزل اخبار انگلیس
«نیکلاس پری» قاضی پرونده می گوید: از نظر برخی اقشار جامعه اگر آزارگر مؤنث و قربانی مذکر باشد این سوء استفاده جنسی جرم و آزارگری به حساب نمی‌آید. اما قانون در مورد جرایم جنسی هیچ استثنائی قائل نمی‌شود. بنا‌بر این پرستار بچه تبهکار باید به مدت ۱۶ ماه در مرکز بازپروری حبس شده و در این مدت حق تماس گرفتن با هیچ پسری را ندارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ