جنیفر لارنس گران ترین بازیگر زن جهان Jennifer Lawrence +عکس

0

جنیفر لارنس” Jennifer Lawrence گرانقیمت ترین بازیگر زن سینمای جهان در جدید ساخته “ران هاوارد” به ایفای نقش می پردازد.

همسر نیکولاس هولت همسر جنیفر لارنس عکس برهنه جنیفر لارنس دوست پسر جنیفر لارنس درآمد بازیگران بیوگرافی نیکولاس هولت بیوگرافی جنیفر لارنس بیوگرافی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود jennifer lawrence instagram

مذاکرات اولیه این فیلم انجام شده و لاورنس قرار است در این فیلم در نقش “زلدا فیتزجرارد” ستاره موسیقی جاز به ایفای نقش بپردازد.

این فیلم به زندگی همسر “اسکار فیتز جرارد” نویسنده مشهور پرداخته و به نوعی به تعاریف عشق و اخلاق معطوف شده است.

فیلمنامه این اثر را “اِما فراست” نوشته و در صورت پیدان کردن کارگردان “ران هاوارد” خودش به عنوان تهیه کننده و کارگردان” تولید فیلم را در دست می گیرد.

این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و به رابطه پر سر و صدای اسکار و زلدا جرارد می پردازد. رابطه ای که در پایان به اسکیزوفرنی “زلدا” منتهی می شود.

صحبت هایی از حضور “اسکارلت یوهانسن” نی در این فیلم به گوش می رسد که با آمدن جنیفر لاورنس کمرنگ تر شده است.”لاورنس” در حال حاضر با بازی در فیلم علمی تخیلی “مسافران” در انتظار اکران در امریکا و گس از آن حضور در اسکار است.

 همسر نیکولاس هولت همسر جنیفر لارنس عکس برهنه جنیفر لارنس دوست پسر جنیفر لارنس درآمد بازیگران بیوگرافی نیکولاس هولت بیوگرافی جنیفر لارنس بیوگرافی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود jennifer lawrence instagramjennifer lawrence instagram

جنیفر شریدر لارنس (به انگلیسی: Jennifer Shrader Lawrence) (متولد: ۱۵ اوت ۱۹۹۰) بازیگر آمریکایی است. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد. سپس در فیلم‌هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. در زمان نامزدی‌اش برای دریافت این جایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده است.

زمانی که ۲۲ سال داشت، همپای کوپر، در فیلم دفترچه امیدبخش به کارگردانی دیوید او. راسل ظاهر شد. ظاهر شدن در این فیلم برایش نامزدی و دریافت چندین جایزه مشهور بین‌المللی را رقم زد که از جمله این جوایز می‌توان به جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن اشاره نمود. همچنین با بازی در فیلم دیگری راسل به نام حقه‌بازی آمریکایی موفق به دریافت چندین جایزه دیگر اینبار به عنوان بهترین نقش مکمل زن شد. این جوایز شامل جایزه بفتا و جایزه گلدن گلوب و همچنین نامزدی‌اش برای سومین بار برای جایزه اسکار بود.

جنیفر لارنس را همچنین بخاطر نقشش در فیلم مردان ایکس: کلاس اول، محصول سال ۲۰۱۱ می‌شناسند. او در فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده ۲۰۱۴ نیز نقش‌آفرینی کرد. از دیگر فیلم‌های بسیار موفق وی می‌توان به عطش مبارزه اشاره نمود که قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۲ و قسمت دومش در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین بخش اول و بخش دومِ قسمت سوم به ترتیب در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ و ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ اکران شد.
در اوت ۲۰۱۵ مجله فوربز اعلام کرد که لارنس با ۵۲ میلیون دلار پردرآمدترین هنرپیشه زن دنیا در سال ۲۰۱۵ بوده است.

همسر نیکولاس هولت همسر جنیفر لارنس عکس برهنه جنیفر لارنس دوست پسر جنیفر لارنس درآمد بازیگران بیوگرافی نیکولاس هولت بیوگرافی جنیفر لارنس بیوگرافی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود jennifer lawrence instagram

در ماه اوت ۲۰۱۳ جنیفر لارنس وارد رابطه‌ای با هم بازی‌اش در فیلم‌های مردان ایکس: کلاس اول و مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، نیکولاس هولت شده است. این دو در ابتدا در سال ۲۰۱۱ با هم وارد رابطه‌ای شدند ولی بعد از دوسال، رابطه‌شان در ژانویه ۲۰۱۳ به پایان رسید. این‌دو ۶ ماه بعد، در ژوئیه ۲۰۱۳ مجدداً وارد رابطه‌ای شدند.

در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۱۴ در جریان افشای تصاویر برهنه افراد مشهور به خاطر هک شدن برنامه ICloud شرکت اپل، تعداد زیادی تصاویر برهنه از او در فضای مجازی منتشر شد. خود او نیز صحت این عکس‌ها را تأیید کرد.

جنیفر لارنس در حال حاضر در سنتا مونیکا زندگی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ