تصادف وحشتناک پژو پارس با دو زن جوان در مشهد +عکس

0

در یک حادثه رانندگی در مشهد زن حادثه دیده تا مسافتی طولانی به دنبال خودروکشیده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با ۲عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، مهدی رضایی شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: این سانحه رانندگی مقارن ساعت ۱۷و ۴۹ دقیقه پنج‌شنبه رخ داد و خودروی پژوپارس هنگام حرکت از میدان نمایشگاه به سمت میثاق با ۲عابر پیاده که ۲ زن جوان بودند، برخورد کرد.

وی ادامه داد  یکی از این عابران به خیابان پرتاب شد و پس از آن با خودروی پراید برخورد کرد و به شدت مجروح شد.

او افزود: بانوی دیگر نیز زیر این خودرو گیر کرده بود و راننده بی خبر از این ماجرا به سرعت از محل متواری شده بود. رضایی گفت : پس از طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به حوالی میدان امام علی(ع) خودروهای دیگر راننده را متوجه این اتفاق کردند و خودرو متوقف شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: این بانوی جوان که به شدت دچار مصدومیت و جراحت شده بود توسط ماموران آتش نشانی از زیر خودرو رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

سوی دیگر با حضور پلیس در محل، راننده بازداشت و در تحقیقات مدعی شد که متوجه گیر کردن زن جوان زیر ماشینش نشده است. او گفت: با دوستم در خیابان‌ها می‌گشتیم و صدای ضبط ماشین زیاد بود که ناگهان ۲زن را مقابل ماشین دیدم و پیش از اینکه موفق به توقف شوم، با آنها تصادف کردم.

پس از آن ترسیده بودم و وقتی دیدم چند نفر به طرفم می‌آیند، تصمیم به فرار گرفتم. آنها به‌دنبال ما بودند و چون صدای ضبط زیاد بود، صدای جیغ و فریاد زنی که زیر ماشین گیر کرده بود را نشنیدم. من تصور می‌‌کردم که شاهدان قصد دستگیری مرا دارند و برای همین فرار کردم. اصلا خبر نداشتم که فردی زیر ماشین گیر کرده است. هم زمان با اظهارات این مرد، آتش‌نشانان موفق شدند زنی را که زیر پژو گیر کرده بود نجات دهند.

عکس تصادف مرگبار عکس تصادف دلخراش حوادث مشهد تصادف وحشتناک در ایران تصادف پژو

او زنده بود اما دچار جراحات شدیدی شده بود. به گفته آتشپاد سوم رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، زن جوان برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ