با ۵۰ میلیون تومان صورت خود را بکوبید و بسازید!

0

می باید لابه‌لای کوچه‌پس‌کوچه‌های گذشته چرخ بزنیم، آلبوم عکس‌هایی را که تاریخ برایمان بر جاگذاشته ورق بزنیم. به عکس‌های دختران قاجاری و دلبرکان دربار ناصرالدین‌شاه برسیم و آرام‌آرام به زمان حال بیاییم، به وقتی‌که قصه‌های شبانه‌مان شد «آینه جادویی ملکه سفیدبرفی» تا هرروز و هر شب جلوی آن بایستیم و از او بپرسیم که راستی راستی تا چه اندازه زیباییم؟! همین نگاه اجمالی به همه این سال‌ها کافی است تا بفهمیم که در طول این چند سال چه قدر تعریفمان نسبت به «زیبایی» خودمان و اطرافیانمان دستخوش تغییر شده است حالا از کجا به کجا رسیده‌ایم اما در کش‌وقوس همین فرازوفرودها چندی پیش با رفت‌وآمد یکی از بازیگرهای فیلم‌های مستهجن آن ور آبی برای جراحی زیبایی در ایران به سؤال مهمی‌رسیدیم؛ اینکه چه بلایی بر سرمان آمده که حالا چهر ایده آل عده‌ای از ایرانی‌ها حالا با چهره ایده آل بازیگران فیلم‌های مستهجن خارجی برابری می‌کند؟ به همین بهانه در این گزارش به سراغ قیمت و رقم‌هایی رفتیم که این روزها بسیاری از افراد به امید رسیدن به سراب زیبایی خرج تغییر و تحول صورتشان می‌کنند؛ تغییر و تحول‌هایی که اگر آن‌ها را کنار هم بگذارید به  شکل و شمایلی خواهید رسید که علی‌رغم  قیمت‌های نجومی که بابتش صرف می‌شود، چهره‌هایی چندان دل‌نشین نیستند.

لیفت صورت

اصولاً کاربرد لیفت صورت برای افرادی است که در سنین پیری و میان‌سالی سیر می‌کنند. کاری که هدف از انجام دادن آن جوان‌سازی پوست برای کسانی است که به اقتضای سنشان چین‌وچروک قرار است مهمآن‌همیشگی اجزای صورتان باشد؛ اما نکته غم‌انگیز ماجرا اینجاست که اگر بین کلینیک‌های زیبایی سرک بکشید در بین مشتریان میان‌سال برای لیفتینگ تک‌وتوک افراد جوانی را هم پیدا خواهید کرد که وسواس زیباتر شدن به جانشان افتاده است و دوست دارند باوجود جوان بودن باز این اتفاق را تجربه کنند. آن‌هم  از لیفت خط لبخند و گردن گرفته تا لیفت دم ابرو و دور چشم که مشتریانش باید برای هرکدام از این عمل‌ها چیزی بین ۶ تا ۱۲ میلیون تومان پول پرداخت کنند.

هزینه لیفت ابرو هزینه لیپوساکشن هزینه جراحی زیبایی هزینه پروتز گونه لیفت صورت لب خوردن زن و شوهر لب خوردن دختر پسر زیبایی لب زیبایی گونه زیبایی چال گونه زیبایی پوست صورت جراحی زیبایی سینه جراحی زیبایی دماغ جراحی زیبایی بینی جراحی زیبایی ابرو جراحی زیبایی جراحی چال گونه

بینی

از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی در کشور ماست تا جایی که ایرانی‌ها شهرتشان در این زمینه را توانسته‌اند به آن‌سوی مرزها در سراسر کره زمین صادر کنند تا هرساله مراجعان زیادی از ملل مختلف برای انجام جراحی دماغ به ایران بیایند. آن‌هم به امید اینکه این بنای کلنگی را بکوبند و از نو بسازند؛ اما میانگین قیمت‌هایی که برای عمل بینی در نظر گرفته‌شده است بسته به پزشک، نوع و مدل دماغی که مراجعه‌کننده‌ها در دست دارند متفاوت است یعنی چیزی بین ۷ تا ۱۷ میلیون تومان

گوش

به نسبت بقیه اعضای روی صورت، جزو عمل‌هایی است که شاید کمتر به گوش خورده باشد اما یک واقعیت غیرقابل‌انکاری که وجود دارد این است که روی زمین آدم‌هایی هستند که حاضرند برای عقب کشیدن گوش، یا کوچک کردن لاله آن و یا مدل دادن گوش و تیز کردنش چیزی حدود ۲/۵ تا ۶ میلیون تومان هزینه کنند.

گونه

جراحی زیبایی از آن دسته کارهایی است که در طول چند سال گذشته رشد جالب‌توجهی بین مشتریان بازار زیبایی داشته است به‌طوری‌که رونق گرفتن  این جراحی در میان مردم عده‌ای را وادار کرده است تا برای کاشت پروتز گونه روی صورتشان چیزی حدود ۳ تا ۸ میلیون تومان پول بپردازند.

چانه

کنار همه عمل‌های ریزودرشتی که برای تغییر دکوراسیون صورت در نظر گرفته‌شده است شکل دادن حالت چانه را هم اضافه کنید به شکلی که اگر بین متقاضیان جراحی گشتی بزنید خواهید دید که در این بازار آدم‌هایی هستند که حاضرند برای کوتاه کردن و تراشیدن چانه چیزی حدود ۷ میلیون تومان بپردازند یا برای پروتز کردن آن حداقل چیزی حدود ۵ میلیون تومان هزینه کنند.

هزینه لیفت ابرو هزینه لیپوساکشن هزینه جراحی زیبایی هزینه پروتز گونه لیفت صورت لب خوردن زن و شوهر لب خوردن دختر پسر زیبایی لب زیبایی گونه زیبایی چال گونه زیبایی پوست صورت جراحی زیبایی سینه جراحی زیبایی دماغ جراحی زیبایی بینی جراحی زیبایی ابرو جراحی زیبایی جراحی چال گونه
لب

شکل و شمایل لب جزو آن دسته از قسمت‌هایی است که معیار «زیبایی» آن در طی سال‌های جاری با تغییر و تحول‌های زیادی روبه‌رو بوده است تا جایی که داشتن لب‌های بزرگ و برجسته که بعضاً از حالت طبیعی و عادی گونه انسانی به دور است در بین افراد مختلف، طرفدارهای خودش را پیداکرده است و آدم‌ها برای انجام این کار چیزی بین ۱ تا ۳ میلیون تومان از جیبشان خرج می‌کنند.

شقیقه

یکی از عجیب‌وغریب‌ترین انواع پروتز است هرچند بسیاری از افراد کاربرد این پروتز را بیشتر برای افرادی می‌دانند که در اثر ضربه یا جراحی دچار تحلیل رفتن عضلات شده‌اند اما از طرف دیگر بسیاری معتقدند که پر بودن یا خالی بودن ناحیه شقیقه در زیبایی چهره افراد تأثیر به سزایی دارد برای همین هم هزینه‌ای که برای این جراحی در نظر گرفته‌شده است چیزی حدود ۶ میلیون تومان است.

چال

از جدیدترین کارهایی است که اشخاص برای زیباتر شدن یا بانمک‌تر شده چهره خودشان در نظر می‌گیرند ایجاد چال روی صورت است که این چال می‌تواند شامل چال گونه، لبخند و یا حتی چانه باشد چالی که به‌صورت طبیعی به علت فلج بودن بخشی از عضلات روی صورت افراد شکل می‌گیرد و عده‌ای آن را زیباترین معلولیت در جهان می‌دانند برای همین هم افراد زیادی هستند که حاضرند برای کاشت این چال لپ روی صورتشان چیزی بین ۱/۵ میلیون تا ۳ میلیون تومان بپردازند.

لیپوساکشن غبغب

این‌یکی هم از آخرین گزینه‌هایی است که افراد برای برطرف کردن عیب و ایرادهایی که روی صورتشان می‌بینند به سراغ آن می‌روند تا به گمان خودشان یک‌قدم به چیزی که در ذهنشان خیال می‌کنند نزدیک‌تر شوند برای همین قیمت میانگینی که برای محو غبغب در نظر گرفته‌شده، قیمتی است بین ۳ تا  ۵ میلیون تومان!

هزینه لیفت ابرو هزینه لیپوساکشن هزینه جراحی زیبایی هزینه پروتز گونه لیفت صورت لب خوردن زن و شوهر لب خوردن دختر پسر زیبایی لب زیبایی گونه زیبایی چال گونه زیبایی پوست صورت جراحی زیبایی سینه جراحی زیبایی دماغ جراحی زیبایی بینی جراحی زیبایی ابرو جراحی زیبایی جراحی چال گونه

۵۰ میلیون هزینه برای رسیدن به چهره ایده آل این روزها

اما در کنار همه این‌ها چیزی که بیش‌ازپیش شاید برای بسیاری از ما جذاب و درعین‌حال دارای اهمیت باشد این است که شما با یک حساب سرانگشتی و جمع تمام این هزینه‌ها  برای انجام عمل زیبایی روی صورت به رقمی حدود ۵۱ میلیون تومان می‌رسید. ۵۱ میلیونی که شاید بشود زخم‌های زیادی را درمان و لذت‌هایی زیادی را با آن در زندگی تجربه کرد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ