پیشنهاد بی شرمانه ترامپ به “سلما هایک” بازیگر زیبای مکزیکی +عکس

1

سلما هایک Salma Hayek بازیگر، تهیه کننده و مدل مکزیکی – آمریکایی ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) در گفتگو با یک شبکه رادیویی اعلام کرد: “دونالد ترامپ،” نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا چند سال پیش با وجود اینکه می دانست نامزد دارم از من خواست با او قرار ملاقات بگذارم.

همسر سلما هایک همسر دونالد ترامپ فساد اخلاقی ترامپ عکس آزار جنسی زن مکزیکی رابطه جنسی بازیگران بیوگرافی سلما هایک بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار آمریکا Salma Hayek

وی که حمایت خود را از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اعلام کرده است، گفت: ترامپ تلفن خانه من را بدست آورد و خود را دوست یکی از دوستانم جا زد. من به او گفتم حتی اگر نامزد هم نداشتم پیشنهاد بیرون رفتن شما را قبول نمی کردم.

مدتی بعد “نشنال اینکوایرر” در مطلبی نوشت بخاطر اینکه من قد کوتاهی دارم، دونالد ترامپ نخواسته با من بیرون برود.

هایک گفت: پس از آن من یک تماس تلفنی دیگر از ترامپ دریافت کردم. ترامپ گفت دلت که نمی خواهد مردم این اخبار را باور کنند؟  این مرد فکر می کرد من بخاطر اینکه عکس این اخبار را ثابت کنم و نشان دهم قد کوتاهی ندارم، پیشنهاد بیرون رفتن با او را می پذیرم.

هایک در خصوص اتهاماتی که زنان به ترامپ وارد کرده اند گفت: به نظر من آنها کار بسیار درستی کردند.

ترامپ که پیشتر گفته بود از شاکیانش شکایت می کند، تاکنون در این خصوص اظهار نظر نکرده است. در روزهای اخیر رسوایی های ترامپ تیتر روزنامه های جهان شده است. انتشار فیلمی از سال ۲۰۰۵ از اظهارات زشت و ناپسند ترامپ درباره “آزار جنسی زنان”  جنجال زیادی به پا کرده است. همچنین بسیاری از زنان وی را به سوء رفتار جنسی متهم کرده اند. این رسوایی های ترامپ باعث کاهش تعداد حامیان وی در نظرسنجی های اخیر شده است.همسر سلما هایک همسر دونالد ترامپ فساد اخلاقی ترامپ عکس آزار جنسی زن مکزیکی رابطه جنسی بازیگران بیوگرافی سلما هایک بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار آمریکا Salma Hayekهایک با نام سلما هایک خیمنز در کواتزاکوالکوس، وراکروس، مکزیک متولد شد. او یک برادر کوچکتر به نام سامی دارد (زاده ۱۹۷۲)، که طراح دکوراسیون داخلی است.مادرش دیانا خمینز مدینا خواننده مشهور اپراست.

پدر لبنانی‌تبارش سامی هایک، مدیر یک شرکت نفتی است. او یک بار شهردار کواتزاکوالکوس شده است. تبار خانواده پدری او به شهر بعبدات، لبنان لبنان می‌رسد. هایک در سال ۲۰۱۵ برای نمایش فیلم پیامبر به این شهر سفر کرد.مادر سلما مکزیکی اسپانیایی‌تبار است و اجدادش از اسپانیا به مکزیک مهاجرت کردند. نام کوچکش، سلما، عربی است و به معنای”صلح” یا “آرامش” است.او از خانواده‌ای سرشناس و ثروتمند کاتولیک است. دوازده ساله که بود، خانواده‌اش او را به مدرسه قلب مقدس در گرند کوتاو، لوئیزیانا امریکا فرستادند. در نوجوانی تشخیص دادند که او دچار خوانش‌پریشی است. او برای تحصیل در مکزیکو سیتی به دانشگاه امریکایی ایبرو رفت و در رشته مطالعات بین‌المللی تحصیل کرد.
همسر سلما هایک همسر دونالد ترامپ فساد اخلاقی ترامپ عکس آزار جنسی زن مکزیکی رابطه جنسی بازیگران بیوگرافی سلما هایک بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار آمریکا Salma Hayek

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Ali می گوید

    ترامپ به من هم نظر بد داشت، اما من به اون اعتنایی نکردم .. من هم نظرم هیلاری کیلینتونه چون نظر بد به من نداشت …