ادامه سریال سگ گرفتگی در مناطق جنوب شیراز +عکس

0
درمنطقه جنوب شیراز شاهد حادثه ای تاسف بار که دل هر انسانی را با دیدن این سانحه دلخراش آن هم در کلانشهر شیراز که به شهر ادب و فرهنگ معروف است به درد آورده  ودراین راستا متاسفانه مسئولان و متولیان دستگاه های اجرایی ازاین رویداد به سادگی گذشته  وبه دلیل بی توجهی بازهم سریال سگ گرفتگی ادامه یافته است، این رویداد تلخ ابتدا در ۲۹ شهریورماه سال جاری در محله سلطان آباد شیراز روی داد که براثر آن کودک دو ساله ای به نام ابوالفضل کدرویی توسط سگ های ولگرد دریده شد و بر اثر شدت جراحات جان به جان آفرین داد و خانواده ای را درسوگ فرزندش به عزا و ماتم نشاند.

گاز گرفتن سگ سگ ولگرد حوادث شیراز
رحمان زارع یکی ازاعضای خانه محله دهپیاله که به تازگی به شهید دوران تغییر نام یافته است در گفت وگو با خبرنگار شیرازه درباره این رویداد اظهارداشت: پس از این حادثه دردناک انتظار می رفت مسئولان ومتولیان دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از تکرار چنین فاجعه ای دست به کار شوند و در اقدامی عاجل منطقه را از وجود سگ های ولگرد پاکسازی نمایند، اما متاسفانه اقدام خاصی انجام نگرفت و باز هم شاهد سگ گرفتگی های متعدد در محله ی سلطان آباد و محله های هم جوارش چون دهپیاله بوده ایم.

گاز گرفتن سگ سگ ولگرد حوادث شیراز

مستوفی یکی از اهالی محله سلطان آباد کسی است که چند روز بعد از ابوالفضل کدرویی مورد هجوم سگ ها قرار گرفت و از ناحیه های دست، پا مجروح  و برای مداوا به بیمارستان منتقل گردید.
درادامه ی سریال هجوم سگ های ولگرد به اهالی محلات جنوب شهر، در روز ۲۲ مهرماه، برزگر مستخدم دبستان مرحوم سوزنده فر دهپیاله نیز قربانی دیگر این سریال بودکه مورد هجوم ناگهانی چند سگ ولگرد قرار گرفت و از ناحیه دست، پا و شکم مجروح گردید و بازهم آب از آب تکان نخورد ومسئولان هم به سادگی ازاین جریان گذشتند.

گاز گرفتن سگ سگ ولگرد حوادث شیراز

عضو خانه محله دهپیاله خاطرنشان کرد:  تاریکی معابر در شب ، حضور افراد شرور و کارتن خواب های معتاد و نیز  اتباع بیگانه غیرمجاز که بیش از ۶۰ درصد جمعیت منطقه را تشکیل می دهدمشکلی دیگر به  معضلات این منطقه محروم وکم برخوردار افزوده است.
زارع تصریح کرد:: به سبب عبور  فاضلاب شهری رو باز از منطقه ، عدم جمع آوری آشغال در بسیاری از مناطق ، تعداد انبوه موش ها ، گربه ها ، سگ ها و سایر جانوران موذی بیماری هایی همچون سالک و بعضی بیماری های پوستی دیگر در  این محله  شیوع پیدا کرده است.
معتادان وکارتن خواب ها امینت را از محله دهپیاله گرفته است:
وی بیان داشت:  زمین های بایر فراوان و کانال ها و گودال های آلوده و بیشه زارها، معتادان خیابانی وکارتن خواب های زن و مرد غالبا معتاد ونیز وجود گله دانی ها و گاراژهای ضایعاتی در منطقه دهپیاله رفت وآمد شهروندان را با مشکل روبرو کرده است.

گاز گرفتن سگ سگ ولگرد حوادث شیراز

 عضو خانه محله دهپیاله اضافه کرد: عدم امکانات ورزشی و رفاهی  ونیز تنها پارک محله به سبب عدم نظارت و حضور نیروی انتظامی فاقد  امنیت است.

گاز گرفتن سگ سگ ولگرد حوادث شیراز

زارع ابراز داشت: خراب شدن تنها زمین چمن طبیعی فوتبال که مورد استقبال پرشور جوانان در سال های قبل بود، نداشتن بانک، فرهنگسرا، کتابخانه، کمبود خط های اتوبوس شرکت واحد، فضای سبز وآلوده بودن آب آشامیدنی ازدیگر مشکلات منطقه محروم دهپیاله است که امیداوریم این باربه گوش مسئولان برسد و اهالی را درانتظار وعده وعید ها ی  پوچ وتوخالی  خود قرار ندهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ