شقایق فراهانی و بهاره افشاری در سریال «هست و نیست»

0
امین تارخ، شقایق فراهانی و بهاره افشاری به عنوان نخستین بازیگران سریال تلویزیونی «هست و نیست» به کارگردانی محمدرضا آهنج انتخاب شدند.
همسر شقایق فراهانی همسر بهاره افشاری همسر امین تارخ بیوگرافی شقایق فراهانی بیوگرافی بهاره افشاری بیوگرافی امین تارخ بازیگران سریال هست و نیست

«محسن شایان‌فر»، تهیه کننده سریال هست و نیست به فارس گفت: از چندی پیش بازنویسی مجموعه هست و نیست به کارگردانی محمدرضا آهنج شروع شده است. در حال حاضر همه لوکیشن ها این مجموعه انتخاب شده و در مرحله انتخاب بازیگران و دیگر عوامل مجموعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه لوکیشن‌های مجموعه در تهران است، توضیح داد: تا کنون امین تارخ، شقایق فراهانی و بهاره افشاری به عنوان نخستین بازیگران پروژه انتخاب شدند و با آنها قرارداد بسته ایم و مشغول انتخاب دیگر بازیگران این سریال هستیم.

این مجموعه به سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد و تصویرگر چند خانواده از طبقات اجتماعی مختلف است. علی حدادی، سرپرست نویسندگان این سریال است. ساناز اسدی، علی اکبر حیدری و رافعه رستمی نویسندگان این مجموعه هستند.

گرچه قصه در تهران می‌گذرد، اما داستان در هر جای ایران می تواند رخ دهد. در این مجموعه به دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی مردم پرداخت می‌شود.

«هست و نیست» داستان احمد و ناصر را روایت می‌کند که دوستی آن ها به سال‌های کودکی در محله‌ سرچشمه‌ تهران بازمی‌گردد و آنها بعداً به واسطه‌ ازدواج با دو خواهر با هم فامیل شده‌اند. اما کم‌کم راهشان از هم جدا شده؛ ناصر به دلیل میل سیری‌ناپذیرش به پیشرفت مالی، اکنون مرد ثروتمندی است که هر جا لازم بوده قانون و اخلاق را زیر پا گذاشته است. احمد، اما برخلاف ناصر، زندگی معمولی و سالمی برای خود و خانواده‌اش ساخته است. هرچند از تفاوت سطح زندگی‌اش در مقایسه با رفاه زندگی ناصر، در درون شرمنده است و احساس شکست می‌کند. این احساس باعث وسوسه‌ احمد می‌شود و احمد پا به راه جدیدی می‌گذارد که …

عوامل پشت صحنه این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر تولید: عباس دقاقی، دستیار اول کارگردان: داود بابایی، عکاس: هانیه رستمی و منشی صحنه: بهاره حسینی.

مجموعه «هست و نیست» به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی محمدرضا آهنج در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ