سرداران آمپول و الکل در کار سرداران علم دخالت نکنند

0
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس گفت: متاسفانه بر اساس اعلام بانک مرکزی از زمان اجرای طرح تحول سلامت تا به الان تورم در حوزه بهداشت و درمان دو برابر سایر بخش های جامعه شده است.
وی افزود: آقای وزیر بهتر است که به این موضوع بپردازند و تامین منابع طرح سلامت را پیگیری کند که هر روز تن و بدن مردم را با این فقدان منابع نلرزانند، رقم ۱۳هزار میلیارد تومان رقم کمی نیست که به حوزه سلامت اختصاص پیدا کرده اما متاسفانه کاری که باید صورت بگیرد و خدماتی که باید ارائه شود در حد خوبی نیست؛ ما نباید شاهد رشد دو برابری تورم در حوزه سلامت باشیم.
وعده های حسن روحانی وعده های انتخاباتی دولت تدبیر همسر سیدحسن قاضی زاده هاشمی نماینده قم در مجلس سوابق حسن روحانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ثروت حسن قاضی زاده هاشمی بیوگرافی مجتبی ذوالنور بیوگرافی حسن قاضی زاده هاشمی اصلاح طلبان چه کسانی هستند
حجت الاسلام ذوالنور گفت: اینکه وزیر بهداشت می گوید آقای روحانی آرامش را به جامعه آورده ما باید اثر این آرامش را در حوزه های مختلف ببینیم، اگر منظور ایشان از آرامش اعتیاد است که بیشتر شده، بیکاری بالا رفته، نرخ طلاق به صورت نجومی افزایش یافته است مردم در زیر خط فقر نای راه رفتن و تکان خوردن ندارند. این آرامش به معنای بی تحرکی، بی حالی و نداشتن قدرت برای تکان خوردن مردم جامعه است.
وی یادآور شد: وزیر بهداشت به حوزه خارج از حوزه مربوطه خودش دخالت کرده است و حق ورود به حوزه ائمه جمعه ندارد. پیشنهاد می کنیم سرداران آمپول و الکل در کار سرداران علم و قلم دخالت نکنند، هر کسی باید حوزه خود را بشناسند رضا خان هم جرات چنین حرف ها و اراجیفی را نداشت که ما الان شاهدش هستیم، لذا باید حساب شده حرف بزنند و هر کسی به حیطه کاری خودش ورود کند.
این نماینده مجلس بیان داشت: اگر ائمه جمعه با مردم همدردی نکنند و اگر تسکین بخشی های آنها نبود امروز شاهد چیزهای دیگری در سطح جامعه بودیم ما هر چه داریم مرهون کارها و اقدامات ائمه جمعه و سراران حرم و قلم است. نماز جمعه کلیسا نیست وزیر بهداشت باید بداند نماز جمعه نماز عبادی سیاسی و حکومتی است و ائمه جمعه در همه امور ورود پیدا می کنند؛ این حرف ایشان مخصوص جوامع سکولار است.

وعده های حسن روحانی وعده های انتخاباتی دولت تدبیر همسر سیدحسن قاضی زاده هاشمی نماینده قم در مجلس سوابق حسن روحانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ثروت حسن قاضی زاده هاشمی بیوگرافی مجتبی ذوالنور بیوگرافی حسن قاضی زاده هاشمی اصلاح طلبان چه کسانی هستند
«سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی»، وزیر بهداشت، در سی‌و‌سومین کنگره انجمن علمی روان‌پزشکی ایران گفته بود:در کشور ما هرکسی اظهارنظری دارد؛ مثلا یکی سردار عَلَم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهوری و مسئولان را به چالش می‌کشد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهارنظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد». او گفته بود: «امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هرکسی که در کشور تریبونی دارد، زحمات شما روان‌پزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت‌تأثیر قرار ندهد، تهمت نزنند، اضطراب را تحمیل نکنند و اگر آبی برای شما نمی‌آورند، کوزه را هم نشکنند تا شاهد کاهش اختلالات روان‌پزشکی باشیم».

منبع: خبرآنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ