ردپای “میگدال” یک بیمه اسرائیلی در تهران!

0

غلامعلی غلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «نسیم آنلاین» گفت که با وجود اجرایی شدن برجام، همچنان گشایشی در صنعت بیمه رخ نداده و شرکت‌های بیمه اتکایی خارجی فعالیت خود را با شرکت‌های داخلی شروع نکرده‌اند.

قائم مقام شرکت بیمه کار آفرین به حضور گروهی از مدیران ارشد شرکت بیمه “جنرالی” ایتالیا در شرکت متبوع خود اشاره داشت و افزود که این شرکت همچون سایر شرکت‌های خارجی پس از برجام بازدیدی از صنعت بیمه ایران داشته اما هیچ تفاهمنامه‌ای بین کارآفرین و این شرکت به امضاء نرسید.

وی احتمال داد که این شرکت ایتالیایی در شرکت‌های دیگر بیمه‌ای کشور هم حضور یابد و تصریح کرد که ما با آنها کاری نداشته‌ایم و این حضور یک دیدار ساده بود.

گفته می‌شود که شرکت میگدال بزرگترین و قدیمی ترین شرکت بیمه‌ای رژیم اشغالگر قدس، در سال ۱۹۳۴ و با مشارکت “شرکت ایتالیایی جنرالی” تأسیس شده است.

از قرار معلوم، مالکیت ۷۰ درصد این شرکت بیمه‌ای که بزرگترین شرکت بیمه درمان و عمر در سرزمین های اشغالی به شمار میرود با شرکت ” جنرالی” ایتالیا است.

گروهی از مدیران ارشد شرکت بیمه جنرالی ایتالیا روز چهارشنبه گذشته با حضور در شرکت بیمه کارآفرین با جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرده اند.

هیات مدیران جنرالی را افرادی چون فردریک دو کورتوا مدیر امور بین ‏الملل، فردریک موروسه مدیر برنامه ریزی و خیم انچوستگی مدیر امور اروپا، خاورمیانه و افریقای این شرکت همراهی میکردند.

در این جلسه که با حضور محمود ضرابی مدیرعامل، مهدی علوی مشاور عالی هیات مدیره و محمدعلی ضرابی مدیراتکایی و امور بین ‏الملل تشکیل شده بود، دو طرف پیرامون نحوه توسعه همکاری‏های فیمابین مذاکراتی انجام دادند.

قائم مقام شرکت بیمه کار آفرین تاکید کرده که حضور نمایندگان این شرکت از بیمه کارآفرین یک دیدار ساده بوده و این احتمال که بخشی از سهام این شرکت با شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی ارتباطی داشته باشد را رد نکرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ