مرگ مشکوک پسر جوان پس از دوستی با خانم رئیس

0

جسد پسر جوانی که چند روز قبل خانواده‌اش گم شدن او را به پلیس گزارش داده بودند، در کوه‌های اطراف تهران کشف شد.

به گزارش جوان، چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و گفت برادر ۲۵ ساله‌اش ناپدید شده است.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: برادرم مجید در یک شرکت دکوراسیون کار می‌کرد. رئیس شرکت زن جوانی بود که برادرم به او علاقه پیدا کرد. مدتی آنها با هم ارتباط داشتند و برادرم تصمیم داشت با او ازدواج کند تا اینکه متوجه شدم برادرم از شرکت بیرون آمده و بیکار است.

در این مدتی که بیکار بود با رئیس شرکت ارتباط تلفنی داشت تا اینکه دیروز عصر برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و برنگشت. وی ادامه داد: وقتی برادرم دیر کرد با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما او جواب نداد و امروز هم تلفنش خاموش شد به همین دلیل نگرانش شدم و احتمال دادم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد و الان هم درخواست کمک دارم. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در حالی که مأموران در تلاش بودند سرنخی از پسر جوان پیدا کنند، با خبر شدند مأموران پلیس کوهستان جسد پسر جوانی را که در کوه‌های اطراف تهران بر اثر سقوط از کوه به داخل دره‌ای فوت کرده بود، کشف کرده‌اند. از آنجایی که مجید عضو گروه کوهنوردی بود، خانواده وی برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی دعوت شدند و آنها در پزشکی قانونی جسد مجید را شناسایی کردند.

خواهر مجید پس از شناسایی جسد برادرش در شکایتی گفت: برادرم کوهنورد بود، اما هر وقت به کوه می‌رفت من و خانواده‌ام را در جریان قرار می‌داد و هیچ زمانی بدون خبر به کوه نمی‌رفت. روز حادثه او برای انجام کاری به داخل خیابان رفت، اما الان جسدش داخل کوه‌ها کشف شده است به همین دلیل من به فوت برادرم مشکوک هستم و احتمال می‌دهم رئیس شرکت برای برادرم دسیسه‌ای را طراحی و اجرا کرده است و من از او شکایت دارم. با طرح این شکایت، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ