مزاحم دوست دخترم من را نقص عضو کرد و شهلا برای همیشه تنهایم گذاشت

0

بعد از ظهر روز گذشته مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در فلکه اول تهرانپارس به یک خودروی تویوتای کرولا مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده تویوتا بدون توجه به دستور ایست ماموران گریخت.

دقایقی پس از این تعقیب و گریز سرانجام راننده متواری متوقف شد و با پای پیاده فرار کرد که مأموران با به کارگیری قانون استفاده از سلاح و تیراندازی هوایی راننده تویوتا را زمین‌گیر و بازداشت کردند، راننده دستگیر شده در همان ابتدا به سرقتی بودن خودروی تویوتا کرولا اعتراف کرد.

عکس دزد واقعی سرقت تهران دوست دختر یابی دوست دختر دختر تهرانی حوادث تهران

پیش از ظهر امروز سارق تویوتا کرولا به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و در اظهاراتش به علی‌ وسیله ایرد موسی؛ بازپرس پنجم این دادسرا گفت: خودروی تویوتا را چند شب قبل در دارآباد تهران سرقت کردم که روز گذشته حین رانندگی با آن بازداشت شدم چند شب قبل از سرقت خودرو تویوتا یک دستگاه ون تاکسی را حوالی میدان انقلاب سرقت و ون را در دارآباد رها کردم و پس از آن سراغ تویوتا رفتم.

وی ادامه داد: من دو سابقه کیفری دیگر نیز برای سرقت خودرو دارم و پیش از این به خاطر این سرقت‌ها به ۶ و ۹ ماه زندان محکوم شده که با قرار وثیقه آزاد شدم. حدود سه ماه از آزادی‌ام می‌گذشت که به خاطر دختر مورد علاقه‌ام با مزاحم او درگیر شدم و در درگیری دستم نقص عضو شد بعد از آن نیز به خاطر اینکه شهلا تنهایم گذاشته بود مصرف شیشه را شروع کردم و در نهایت تصمیم گرفتم دوباره سرقت خودرو را آغاز کنم.

متهم سی و یک ساله این پرونده از اعضای باند ۷۰ نفره‌ای بود که در سرقت خودرو مزدا ۳ تبحر داشتند؛ از اعضای این باند ۹۰ خودروی سرقتی مزدا ۳ و حدود هزار فقره لوازم خودرو کشف شده که متهم این پرونده نیز به سرقت ۹ خودروی مزدا ۳ اعتراف کرده بود.

سرانجام متهم این پرونده به دستور قاضی علی ایرد موسی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ