آلبوم جدید حجت اشرف زاده به زودی به بازار می آید

0

حجت اشرف زاده با اشاره به اینکه در آلبوم جدیدش موسیقی الکترونیک پررنگ تر می شود، گفت: امکان دارد در اثر جدید مخاطبان قطعه های بسیار متفاوتی را از بنده بشنوند.

همسر حجت اشرف زاده دانلود آلبوم جدید حجت اشرف بیوگرافی حجت اشرف زاده آهنگ جدید حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی گفت: هم اکنون مشغول مراحل تولید آلبوم جدید هستم و به امید خدا این اثر پس از پایان دو ماه محرم و صفر و تا پیش از فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶ منتشر می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر دوستانی که در آثار قبلی با آن ها همکاری داشتم از جمله آقایان بدیع و یا برادران بیات، دوستان دیگری نیز در این آلبوم به جمعمان اضافه شدند.

خواننده آلبوم “ماه وماهی” همچنین تصریح کرد: در آلبوم جدیدم از شعر محمد علی بهمنی و روزبه بمانی استفاده کرده ام.
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در زمینه آهنگسازی و تنظیم قطعه های آلبوم جدید نیز با علیرضا افکاری و حمید اکبرزاده همکاری داشته ام و تمام سعی خود را برای تولید قطعه ها به شکل متفاوت به کارگرفته ام.

همسر حجت اشرف زاده دانلود آلبوم جدید حجت اشرف بیوگرافی حجت اشرف زاده آهنگ جدید حجت اشرف زاده
این خواننده موسیقی ایرانی در پاسخ به این سوال که آیا چهره هنری بسیار متفاوت تری از خود در آلبوم جدیدش دارد یا خیر، گفت: ضمن اینکه در حال حاضر مشغول تجربه کارهای جدید در فرم ادبی ترانه هستیم و دوستان روی ترانه آهنگسازی می کنند، دربخش های دیگر نیز سعی می کنیم فضایی متفاوت را رقم بزنیم.
اشرف زاده یادآور شد: بخش دیگری از تفاوت های آلبوم جدید در بخش تنظیم قطعه ها جای می گیرد به گونه ای که دراین اثر فضای موسیقی الکترونیک کمی پررنگ تر می شود و از تنظیم مختلفی استفاده می شود که در مجموع باعث می شود برخی قطعه ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت تر باشند.
وی با اشاره به روند برگزاری کنسرت های خود خاطرنشان کرد: دور برگزاری اجراهای زنده به همان محدوده زمانی انتشار آلبوم جدید مربوط می شود که البته برنامه ریزی ها برای برگزاری این برنامه ها هم اکنون در حال انجام شدن است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ