با دوست صمیمی شوهرم هم خوابی کردم ،چون او خیانتکار است

0

چندی پیش پلیس ۱۱۰ در جریان درگیری خونین دومرد قرار گرفت و وقتی تیمی از ماموران خود را به صحنه درگیری رساندند دیدند دو مرد بی حال و با سروصورتی خونین روی زمین نشسته اند و زنی با صدای بلند یکی از مردان را به باد ناسزا گرفته است.

تحقیقات نشان داد مردی به طور اتفاقی به خانه شان برگشته و صحنه رابطه همسرش را با دوست صمیمی خود دیده است.

عجیب اینکه زن ۲۹ ساله که باید از ترس سکوت می کرد شوهر ۳۴ ساله اش را به باد فحش گرفته و مرتب او را خیانتکار معرفی می کرد.

کریم که باور نمی کرد همسرش به وی خیانت کرده باشد به ماموران گفت:کلید کمد اتاق کارم را در خانه جا گذاشته بودم و از آنجا که رییسم پرونده مهمی را از من می خواست راهی خانه شدم و با ورود به خانه ام در اتاق خواب صحنه وقیحانه ای را دیدم دوست صمیمی ام به نام مسعود که با او و همسرش رفت و آمد خانوادگی داریم با آرزو رابطه داشت.

وی افزود:خیلی عصبی شدم و بین من و مسعود دعوا درگرفت آرزو هم به کمک او رفته بود تا اینکه از ترس به دعوا را به خیابان کشیدم و زمانیکه پلیس سر رسید آنقدر خسته شده بودیم که نمی توانستیم دعوا کنیم.

آرزو هم در بازجویی ها با ارایی یک فیلم پنهانی که نشان می داد همسرش با زن غریبه ای همخوابی کرده است به ماموران گفت:مدتی می شد به رفتارهای همسرم و یکی از دوستانم به نام اکرم که شوهر دارد شک کرده بودم بویژه وقتی تماس هایشان با من مرموز بود .

وی افزود: دوبار هم آثاری از حضور زن غریبه در اتاق خوابم پیدا کردم از این رو یک روز وقتی باز تماس های مرموز آنها تقریبا همزمان با من برقرار شد و به آنها گفتم به خانه مادرم در لواسان می روم دوربینی در اتاقم جاسازی کردم و به لواسان رفتم روز بعد که برگشتم از دیدن تصویر همخوابی کریم با اکرم همه وجودم شکست و کلی گریه کردم و همان روز تصمیم گرفتم انتقام بگیرم و در اولین میهمانی با دوست صمیمی وهمسرم که تا آنروز هیچ احساسی به وی نداشتم رابطه برقرار کردم و همیشه منتظر بودم شوهرم صحنه همخوابی من با مسعود را ببیند حتی بارها تابلو بازی در می آوردم اما کریم غرق رابطه با اکرم بود و این اثار را نمی دید امروز خوشحالم و حاضرم مجازات شوم.

مسعود که می دید وسیله ای برای انتقام زنانه شده است گفت:پشیمانم و وسوسه شدم هیچ وقت به آزو علاقه نداشتم و همسرم را خیلی دوست دارم.

بنابه این گزارش،پرونده برای بررسی تخصصی به دادگاه کیفری ارجاع داده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ