وقتی سرزده به خانه رفتم مرد غریبه را داخل کمد پیدا کردم و زنم را ..

1

مرد میانسال زمانی که متوجه دوستی پنهانی همسرش با مرد معتاد شد، زنش را خفه کرد و تسلیم ماموران شد.

شامگاه ۲۶ مهر امسال مردی با کلانتری کیانمهر کرج تماس گرفت و خبر داد همسرش را کشته و می‌خواهد تسلیم شود.

پس از گزارش موضوع به بازپرس ایوب ابراهیمیان، کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج، ماموران کلانتری عازم محل حادثه شدند.

قتل همسر عکس رابطه جنسی زن کرجی رابطه جنسی با زن شوهردار داستان خیانت همسر خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت زن به مرد حوادث کرج

ماموران با ورود به طبقه سوم این ساختمان در محله کیانمهر، با مردی میانسال که خود را قاتل معرفی می‌کرد و جسد زن میانسال روی تختخواب مواجه شدند. با کشف این جسد، تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم همراه گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و بازپرس جنایی در محل جنایت حضور یافتند. بررسی‌ها نشان می‌داد، ساعاتی از مرگ این زن می‌گذرد و او بر اثر خفگی فوت کرده است.

مرد متهم به قتل هم در صحنه جنایت بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

مرد میانسال در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و به ماموران گفت: ثمره این زندگی مشترکمان پسری سرباز و دختری نوجوان است. سال‌ها در تهران کار و زندگی می‌کردیم. از یک سال پیش با اصرار همسرم که می‌خواست نزدیک خانه عمه‌اش زندگی کند، در کرج ساکن شدیم.

وی افزود: همسرم بعد از آمدن به کرج رفتارش تغییر کرد. اکثر مواقع پرخاشگر بود و زمان بازگشت مرا به خانه می‌پرسید. همسرم در خانه مخفیانه با تلفن حرف می‌زد و گوشی تلفن همراهش را از خود دور نمی‌کرد. او مدعی بود تلفنی با خانواده‌اش حرف می‌زند، اما وقتی از آنها درباره این گفت‌وگو‌ها پرس‌وجو می‌کردم، می‌گفتند با هم حرفی نزده‌اند. کم‌کم به رفتارش مشکوک شدم.

متهم به قتل ادامه داد: حتی یک روز حالش بد شد که او را به بیمارستان رساندم که پزشک بیمارستان گفت او معتاد است. با اطلاع از این ماجرا شوکه شدم، به همسرم گفتم که مدعی شد پزشک اشتباه کرده و معتاد نیست. مطمئن بودم همسرم با مردی ارتباط پنهانی دارد و این مرد او را معتاد کرده است. عصر روز حادثه دخترم را از مدرسه به خانه خواهرم بردم. شب هنگام به خانه‌ام رفتم. وقتی همسرم در را بازکرد، با دیدن من وحشت کرده بود .

وی افزود: پس از ورود به خانه سر و صداهایی شنیدم. اتاق‌ها را گشتم تا این‌که متوجه شدم سر و صدا از داخل کمد است. در آن را که باز کردم، در کمال تعجب با مرد معتادی روبه‌رو شدم. او را می‌شناختم، دوست یکی از بستگانمان بود. او از کمد بیرون آمد و مدعی شد آمده همسرم را که به دلیل مصرف موادمخدر حالش بد شده، به بیمارستان ببرد.

متهم به قتل ادامه داد: با دیدن او مطمئن شدم آن دو با هم ارتباط پنهانی دارند و همین مرد او را معتاد کرده است. در همین موقع مرد آشنا از خانه‌ام فرار کرد. همسرم نیز مدام می‌گفت مرا دوست ندارد و می‌خواهد با همان مرد ازدواج کند. در همین موقع لباس‌هایش را پوشید تا برود که عصبانی شدم و او را خفه کردم. سپس موضوع را به پلیس اطلاع دادم و تسلیم شدم.

متهم دو روز پیش پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. تحقیقات برای دستگیری مرد فریبکار که رابطه پنهانی با مقتول داشت درحالی ادامه داشت که او روز پنجشنبه در کرج دستگیر شد.

این متهم با انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج مورد بازجویی قرار گرفت و هرگونه ارتباط با مقتول را انکار کرد و به قاضی پرونده گفت: من با شوهرعمه و خانواده مقتول آشنایی داشته و با آنها در رفت‌وآمد بودم.

روز حادثه نیز مقتول با من تماس گرفت تا او را به بیمارستان منتقل کنم، به خانه‌اش رفتم که شوهر او سر رسید و اجازه گفت‌وگو به من را نداد و بعد آنجا را ترک کردم، بعد از دستگیری متوجه شدم زن آشنایمان به قتل رسیده است. متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Nightmare می گوید

    مرده کارش درست بوده این جور زن هایی رو باید کشت