بازیگران سریال “مرز خوشبختی” +زمان پخش و خلاصه داستان

0

سریال مرز خوشبختی به تهیه‌کنندگی مهران رسام و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو ساخته شد. صبح روز گذشته مراسم افتتاحیه تولید این سریال با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ربانی امام‌جمعه، مهندس سجادی فرماندار ، مهندس آقارضایی شهردار و سایر مسئولان شهر محلات برگزار شد.

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو توریستی محلات بیوگرافی مهران رسام بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال مرز خوشبختی اخبار محلات

ساعت و زمان پخش سریال مرز خوشبختی

زمان پخش : ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱:۱۵ تکرار : روز بعد ساعت ۱۶:۰۰،۱۲:۰۰،۰۱:۰۰

موضوع و خلاصه داستان سریال مرز خوشبختی:

سریال نوروزی شبکه دو با نام «مرز خوشبختی» مضمونی طنز و اجتماعی دارد. این سریال روایتی است از دغدغه جوانان برای اشتغال، مساله بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان ها. یکی از ویژگی های «مرز خوشبختی» به لوکیشن های این مجموعه برمی گردد که عمدتا در باغ های گل شهرستان محلات فیلمبرداری شده. داستان ملموس در کنار قاب های زیبای این مجموعه  از نقاط قوت این سریال محسوب می شوند.

خلاصه داستان: به  طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

عوامل:

کارگردان: حسین سهیلی زاده

تهیه کننده: مهران رسام

نویسنده: علی خودسیانی

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران

تدوین: امین عابدی

مدیر صدابرداری: مهدی آزادی

مدیر تولید: شاپور دلدار

طراح صحنه و لباس: سارا صفری

طراح چهره پردازی: سحر موسوی

صدابردار: علی ظهوری

مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده

مشاورپروژه: علی اصغر آزادان

عکاس: ارمغان رسام

مدیر روابط عمومی: آیدین نادری

مهمانی در شهر گل

عوامل تولید سریال مرز خوشبختی از امروز تا یک ماه آینده مهمان شهر محلات هستند و شهرداری محلات میزبان این عوامل خواهد بود.

مهران رسام درباره تولید این سریال در محلات به جام‌جم گفت: قصه سریال درباره گل و گیاه است و طبیعی است که برای فیلمبرداری چنین داستانی به شهر گل، یعنی محلات برویم که خوشبختانه با استقبال مردم و مسئولان این شهر مواجه شدیم.

بر اساس اظهارات این تهیه‌کننده، مراسم افتتاحیه سریال به همت شهرداری محلات و با استقبال مردم و مسئولان این شهر برگزار و از صبح دیروز فیلمبرداری این سریال در مزرعه گل این شهر آغاز شد.

ایران، تهران نیست

تصویربرداری سریال مرز خوشبختی تا یک ماه آینده در شهر محلات ادامه خواهد داشت. به گفته رسام؛ مزرعه گل، یک گلخانه و فضاهای خارجی شهر از جمله لوکیشن‌های اصلی این سریال در شهر محلات خواهد بود.

این تهیه‌کننده امیدوار است که جاذبه‌های بصری شهر محلات و فضای آن به زیبایی‌های سریال بیفزاید. او که پیش از این نیز در سریال‌هایی چون «سرزمین سبز»، «دنیای شیرین دریا» و حتی بخش‌هایی از سریال «همچون سرو» در خارج از تهران کار کرده است، درباره تصویر‌کردن زیبایی‌های ایران در سریال‌های تلویزیونی گفت: همیشه تلاش کرده‌ام زیبایی‌های شهرهای کشور را در سریال‌هایی که می‌سازم به نمایش بگذارم. ایران فقط تهران نیست و هر وقت امکانش فراهم بوده به شهرستان رفته‌ایم. این بار قصه سریال به ما این امکان را داد که به شهر محلات برویم و خوشبختانه با استقبال با شکوهی مواجه شدیم.

در آستانه زمستان

سریال مرز خوشبختی در ۱۵ قسمت ویژه ایام نوروز ۹۶ تولید می‌شود و پنجمین همکاری مهران رسام با سهیلی‌زاده است.

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو توریستی محلات بیوگرافی مهران رسام بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال مرز خوشبختی اخبار محلات

رسام درباره زمان تصویربرداری این سریال گفت: یک ماه در محلات تصویربرداری می‌کنیم و دو ماه در تهران؛ طبق برنامه‌ریزی ‌ما تا اوایل بهمن کار به پایان می‌رسد. در تهران هم بیشتر نماهای بیرونی داریم و در مجموع تلاش می‌کنیم سریال مرز خوشبختی از جذابیت بصری و نماهای متنوع برخوردار باشد.

سریال مرز خوشبختی درباره چند جوان است که رفاقت‌ها و دوستی‌هایشان در اوج و فرود‌های زندگی آزموده می‌شود.

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو توریستی محلات بیوگرافی مهران رسام بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال مرز خوشبختی اخبار محلات سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو توریستی محلات بیوگرافی مهران رسام بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال مرز خوشبختی اخبار محلات سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو توریستی محلات بیوگرافی مهران رسام بیوگرافی حسین سهیلی زاده بازیگران سریال مرز خوشبختی اخبار محلات

بازیگران سریال مرز خوشبختی

پوریا پورسرخ ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

آذر مهاجر / جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ