قدردانی عجیب ترامپ از همسر سابق هما عابدین

0
در اظهار نظری عجیب که فقط ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ شاهد ان باشیم، “دونالد ترامپ” نامزد حزب جمهوری‌خواه، از “آنتونی وینرAnthony Weiner نماینده پیشین حزب دموکرات و همسر سابق هما عابدین، Huma Abedin تشکر و قدردانی کرد.
همسر هما عابدین همسر دونالد ترامپ بیوگرافی هما عابدین بیوگرافی دونالد ترامپ بیوگرافی آنتونی وینر اخبار آمریکا Huma Abedin Anthony Weiner
آنتونی وینر یک سیاستمدار بدنام در حزب دموکرات است. وی هفت دوره به عنوان نماینده این حزب راهی کنگره آمریکا شد؛ اما در نهایت افشای ایمیل‌هایی که نشان می‌داد وی با دختران کمتر از سن قانونی روابط نامشروع برقرار کرده است نه تنها به زندگی سیاسی وی خاتمه داد؛ بلکه موجب جدایی “هما عابدین،” دوست و مشاور نزدیک هیلاری کلینتون، از او نیز شد.
افشا شدن ایمیل‌های غیراخلاقی آنتونی وینر که برای زنانی غیر از همسر خود ارسال کرده بود، تحقیقات گسترده پلیس فدرال آمریکا را در این باره به دنبال داشت. در همین تحقیقات بود که پلیس اف‌بی‌آی به شکل کاملا اتفاقی با ایمیل‌هایی برخورد کرد که متعلق به هیلاری کلینتون بودند. این ایمیل‌ها از سرور شخصی کلینتون که در آن زمان وزیر خارجه آمریکا بود ارسال شده بودند و در نهایت ماجرای تخطی کلینتون از قوانین امنیتی وزارت خارجه برای محفوظ نگه داشتن ایمیل‌های محرمانه برملا شد.
همسر هما عابدین همسر دونالد ترامپ بیوگرافی هما عابدین بیوگرافی دونالد ترامپ بیوگرافی آنتونی وینر اخبار آمریکا Huma Abedin Anthony Weiner
ترامپ که پیش از این هماره از آنتونی وینر با عنوان مردی منحرف فاسد یاد می‌کرد، این بار در سخنرانی انتخاباتی خود در لاس‌وگاس از او تجلیل کرد و گفت: هرگز به ذهنمان هم خطور نمی‌کرد که روزی از آنتونی وینر تشکر کنیم. فساد اخلاقی او ما را به سمت ایمیل‌های کلینتون و استفاده او از سرور شخصی برای امور وزارت خارجه سوق داد.
ترامپ گفت: در تحقیقات پلیس فدرال آمریکا از ایمیل‌های وینر، بدون شک برخی از ۳۳ هزار ایمیل‌ جنجالی کلینتون نیز وجود داشته است. احساس می‌کنم اف‌بی‌آی به حجم قابل توجهی از ایمیل‌های محرمانه ارسال شده بوسیله کلینتون دست یافته است؛ اما پس از آنکه ادعا شد تمامی ایمیل‌های سرور کلینتون پاک شده است، اف‌بی‌آی حاضر به انتشار آنها نشد.
پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی ) برای بررسی ایمیل‌های تازه کشف شده مربوط به سرور شخصی هیلاری کلینتون حکم تفتیش گرفت. دریافت این حکم درحالی صورت گرفته است که یک نماینده ارشد دموکرات کنگره آمریکا، جیمز کولی را به نقض قانون از طریق تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری متهم کرده است.
“هری رید،” رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا، در نامه‌ای به کومی اظهار داشت که وی قانون “هچ”  را که استفاده از موقعیت دولت فدرال برای تاثیر گذاشتن بر انتخابات منع می‌کند، زیر پا گذاشته است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ