محکومیت آشپز مهدکودک به اتهام آزار جنسی پسر ۶ ساله

0

آبان‌ماه ‌سال ۹۴ بود که پرونده این کودک‌آزاری پیش‌ روی پلیس پایتخت قرار گرفت. پدر یک پسربچه ۷ ساله وقتی در برابر کارآگاهان پلیس قرار گرفت، به طرح شکایت پرداخت و گفت: پسرم مدتی است که مقاومت می‌کند و نمی‌خواهد به مهدکودک برود. این در حالی بود که همیشه برای رفتن به مهدکودک علاقه نشان می‌داد. از رفتارهایش متوجه شدم اتفاق خاصی رخ داده است تا اینکه نقاشی‌هایش پرده از یک راز سیاه برداشت. تازه فهمیدم آشپز ۵۹ ساله مهدکودک او را مورد آزار قرار داده است.

شکایت این مرد کافی بود تا مدیر مهدکودک غیرانتفاعی در شمال‌غرب پایتخت به دادسرا احضار شود اما مدعی شد مهدکودک او کاملا قانونی و در میان مهدکودک‌های پایتخت از شهرت خاصی برخوردار است. پس از چند روز بار دیگر پدر پسربچه به دادسرا رفت و ادعا کرد که کودکش با رفتارهایش تلاش می‌کند این کودک‌آزاری را به هر روشی به من بفهماند. پسر خردسال به پزشکی قانونی معرفی و تأیید شد که این پسربچه مورد اذیت جنسی قرار گرفته است.

آشپز ۵۹ ساله بازداشت شد و در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. دادگاه آغاز شد اما غیرعلنی و پشت درهای بسته. آشپز میانسال خود را بی‌گناه می‌دانست و ادعا داشت که پسربچه ۷ ساله را آزار نداده است. در حالی که متهم پرونده خود را بی‌گناه می‌دانست، قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند و در پایان این جلسه و با توجه به نظر پزشکی قانونی، مرد آشپز را به۲۱۱ ضربه شلاق، ۷ ماه زندان و ممنوعیت دائمی از هرگونه خدمات در مراکز آموزشی و کودکان محکوم کردند.

این حکم در حالی صادر شد که مدیر مدرسه نیز باید طبق ماده ۶ قانون حمایت از کودکان پس از اطلاع از این ماجرا، آن را گزارش می‌کرد. حالا در این جلسه او نیز به دادسرا معرفی شد تا پس از صدور کیفرخواست محاکمه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ