کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense چرا و چگونه؟

2

کسب درآمد روزانه ۱۰۰، ۲۰۰ و یا حتی ۳۰۰ دلار از AdSense گوگل غیر ممکن نیست. بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها در حال انجام این کار هستند و شما یک استثنا نخواهید بود.

برای انجام این کار، تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک برنامه ریزی خوب و اقدام به عمل است. در کنار این کار باید برای وبلاگ نویسی، اراده، شور و اشتیاق داشته باشید.

قبل از شیرجه زدن در این کار، خوب است که با برخی اصطلاحات برای درک بهتر Google AdSense و همچنین با چگونگی کسب درآمد بیشتر یا فروش بیشتر آگهی در وبلاگ خود آشنا شوید.

گوگل ادسنس چیست گوگل ادسنس کسب درآمد از گوگل کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت بهترین سایت کسب درآمد کلیکی Google Adsense

گوگل ادسنس چیست؟

یک برنامه کسب درآمد است که توسط گوگل ایجاد شده است. این برنامه تبلیغات جذاب و مرتبط با محتوای آنلاین وب سایت ها، وبلاگ ها و نتایج جستجوی سایت را نمایش می دهد.

CTR: نرخ کلیک های آگهی شماست که از تقسیم تعداد کلیک های آگهی بر تعداد آگهی ها به دست می آید. فرض کنید که در هر صفحه سه آگهی AdSense به نمایش می گذارید، بنابراین نمایش یک صفحه وب سایت برابر است با مشاهده سه آگهی.

CTR برابر است با تعداد کلیک ها تقسیم بر تعداد دفعات نمایش آگهی ضربدر ۱۰۰.

فرض کنید که از ۵۰۰ آگهی نمایش داده شده، پنج کلیک روی آن ها انجام شده است، بنابراین CTR برابر است با ۱۰۰* ۵۰۰/۵ که ۱% خواهد شد.

CPC: هزینه به ازای کلیک، درآمدی است که از کلیک های بازدیدکنندگان بر روی آگهی دریافت می کنید. CPC معمولا توسط تبلیغ کنندگان تعیین می شود. در برخی رقابت ها مانند امور مالی، بازاریابی، محصولات آنلاین و غیره تبلیغ کنندگان حاضر به پرداخت بیشتری نسبت به رقبای خود برای هر کلیک نیز می شوند.

CPM: به معنی هزینه در هر ۱۰۰۰ نمایش است.

گاهی اوقات، تبلیغ کنندگان به جای اینکه CPC را مدنظر قرار دهند از CPM برای تعیین هزینه ها استفاده می کنند. در واقع هزینه را برای ۱۰۰۰ نمایش آگهی تعیین می کنند و هر زمان که در وب سایت ها به نمایش درآمد، هزینه را پرداخت می کنند.

خب بیایید با AdSense گوگل روزانه ۱۰۰ دلار درآمد کسب کنیم.

برای راحتی محاسبه، فرض کنیم که شما در وبلاگ یا وب سایت خود از آگهی های AdSense بهره می برید. صرف نظر از اینکه آگهی ها بر روی سایت موبایل نمایش داده می شود و نتایج جستجوی سایت با AdSense اضافه می شود.

بسیار خوب، CTR یک درصد و متوسط CPC نیز ۰٫۲۵ دلار است. این مقدار کاملا دست یافتنی است و بسیاری از وبلاگ نویسان معمولا آن را دریافت می کنند. برای آسان شدن محاسبه، فرض کنید که نمایش صفحه برابر است با نمایش آگهی ها.

برای بدست آوردن روزانه ۱۰۰ دلار، باید هر روز ۴۰ هزار نمایش صفحه یا ۴۰۰ کلیک در روز داشته باشید. برای ۴۰ هزار نمایش صفحه شما باید ۵۰۰ مقاله یا پست جالب بر روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید که حداقل روزانه تعداد ۸۰ نمایش صفحه داشته باشید.

به غیر از CPC، باید به CPM نیز توجه داشت که از آن نیز درآمدی خواهید داشت. صرف نظر از موضوع وب سایت، متوسط درآمد CPM بین ۱ تا ۱٫۵ دلار در ۱۰۰۰ نمایش آگهی است.

بنابراین، به راحتی می توان روزانه ۴۰ تا ۶۰ دلار از ۴۰ هزار نمایش صفحه کسب کرد. همچنین می توان فضای آگهی را مستقیما یا از طریق BuySellAds.com بفروشید و ۶ هزار دلار در ماه برای ۴۰ هزار نمایش صفحه دریافت کنید.

ببینید چگونه مدیران وب سایت ها، وبلاگ نویسان از طریق  BuySellAds.com میزان ۶ هزار تا ۸ هزار دلار در ماه کسب می کنند! بنابراین روزانه درآمدی به میزان ۲۰۰ دلار دارند.

وبلاگ های با موضوعات عالی و کیفیت بالا به مکان خوبی برای بازاریابی و کسب درآمد تبدیل می شوند و روزانه از فروش یا بازاریابی مقدار ۴۰ تا ۸۰ دلار در روز کسب می کنند.

خب بنابراین می توانید روزانه ۱۰۰+۴۰+۲۰۰+۴۰ دلار که برابر است با ۳۸۰ دلار برای ۴۰ هزار نمایش صفحه در روز بدست آورید. ۳۸۰ دلار در روز یعنی تقریبا معادل ۴۱ میلیون تومان می باشد.

گوگل ادسنس چیست گوگل ادسنس کسب درآمد از گوگل کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت بهترین سایت کسب درآمد کلیکی Google Adsense

آیا این مبلغ از همون صد دلار در روز از طریق AdSense شروع نشد؟ هزاران نفر در سراسر جهان از طریق نوشتن مقاله در وب سایت ها کسب درآمد می کنند و شما نیز می توانید به جمع آن ها بپیوندید. به تنها چیزی که نیاز دارید این است که متمرکز عمل کنید.

نکته آخر، در صورتی که سالیانه مدت دو سال حداقل ۲۰۰ تا ۲۵۰ مقاله در وب سایت یا وبلاگ خود منتشر کنید، می توانید به مقدار درآمدی که در بالا اشاره شد دست یابید. اما چقدر ترافیک نیاز دارید که روزانه ۱۰۰ دلار از AdSense گوگل درآمد داشته باشید؟ چیزی معادل ۴۰ هزار نمایش صفحه در روز!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کوتاه سازی لینک می گوید

    سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای بود

  2. مانی می گوید

    سلام ممنون
    خودتون هم از اینکار کسب درامد میکنید