جدال خونین ۲ جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

1

مشاجره لفظی دوجوان در ساحل چالوس با قتل پسر ۲۸ ساله پایان یافت.

 حدود یک ساعت ازشروع روز سه‌ شنبه ۱۱ آبان گذشته بود و ساحل دریای خزر با سردی هوا خلوت‌تر از همیشه شده بود.اما همان موقع دو پسر جوان بر سر موضوعی با هم به مشاجره پرداختند که ناگهان بگو مگوی آنها بالا گرفت.لحظاتی بعد هم درگیری لفظی به جدال فیزیکی کشیده شد.همان موقع فریاد «سوختم سوختم» یکی از آن دو به هوا برخاست و پسر چاقو به‌ دست بسرعت از ساحل گریخت.

دقایقی بعد پیکرنیمه جان جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما ساعتی بعد به علت شدت جراحت‌های وارده وخونریزی جان سپرد. همزمان با تحقیقات پلیسی مشخص شد قربانی حادثه محمد رضا نام داشته که در زمان حادثه با جوان دیگری به نام د- ه درگیر شده و از سوی وی با کارد هدف حمله قرار گرفته است.با به‌ دست آمدن این اطلاعات، تجسس‌ها برای به‌ دست آوردن ردی از متهم به قتل فراری در دستور کار قرار گرفت.تحقیقات مقدماتی حکایت از آن داشت که متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و بارها از سوی پلیس بازداشت شده است.

دعوا و درگیری حوادث واقعی حوادث چالوس

سرانجام پس از ۴۸ ساعت، مخفیگاه متهم شناسایی شد وبه محاصره پلیس درآمد. مأموران نیز در اقدامی ضربتی متهم به قتل را بازداشت کردند.عامل جنایت همزمان با اعتراف به قتل به خاطرمشاجره لفظی به بازسازی صحنه قتل پرداخت.به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس تحقیقات مأموران درباره علت و انگیزه این جنایت ادامه دارد.

حسین خانی/ ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسن می گوید

    سلام ای کاش قانون ما خوب بود واز همان اول ان را اعدام میکرد که موجب بدبختی کس دیگری نمشد واقعا گذشت در مورد این جور ادمها یک جنایت است