اعدام در ملاعام برای “کریم” به جرم تجاوز به دختربچه در دستشویی مدرسه

0

جوان ۲۰ ساله ای که دختربچه هشت ساله ای را پس از آزار در سرویس بهداشتی مدرسه ای، در یکی از روستاهای حاشیه مشهد، به قتل رسانده بود، به زودی در ملاءعام به دار مجازات آویخته می شود.

غروب سی و یکم مرداد سال گذشته، جوان ۲۰ساله ای به نام «کریم» با طرح یک نقشه شیطانی، دختر هشت ساله ای که در حال بازی با دوستانش بود را صدا زد و از او خواست همراهش برود! دخترک هم به دلیل اعتماد خویشاوندی به «کریم» بدون تأمل روسری زردرنگش را دور گردنش محکم کرد و پشت سر او به راه افتاد. در حالی که دیگر دوستان «م» راهی منازلشان شده بودند، او پشت سر کریم و از روی دیوار مخروبه، وارد مدرسه روستا شد. جوان ۲۰ساله با حیله و نیرنگ، دخترک را داخل سرویس بهداشتی مدرسه کشاند و …

این جوان شیطان  صفت وقتی با گریه های دلخراش کودک هشت ساله رو به رو شد، روسری را دور گردن وی پیچید و او را خفه کرد. او سپس با سرقت گوشواره های طلای دخترک، در سرویس بهداشتی را بست و راهی منزلش شد.

ساعتی بعد خانواده «م» در حالی که به شدت نگران شده بودند، در جست وجوی دخترشان، به هر نقطه ای از روستا سر زدند اما خبری از «م» نبود. در همین هنگام «کریم» که متوجه شده بود اهالی روستا برای یافتن دختر هشت ساله، به کمک خانواده دخترک رفته اند، همراه اهالی روستا رفت و در جست و جو برای پیدا کردن «م» ، درِ سرویس بهداشتی مدرسه را گشود و فریادکنان پیکر بی جان دختربچه را بیرون کشید.

اهالی روستا بهت زده از جنایتی که رخ داده بود، به پیکر بی جان دخترک می نگریستند که مأموران انتظامی وارد روستا شدند و بدین ترتیب، دقایقی بعد ماجرای این جنایت  هولناک به قاضی  ویژه قتل  عمد در زمان وقوع حادثه، اعلام شد. قاضی سیدجواد حسینی که به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات قضایی خود را درباره چگونگی قتل دخترک آغاز کرده بود، ناگهان به خونسردی جوانی که جسد را از سرویس بهداشتی بیرون کشیده بود، مشکوک شد و او را از میان جمعیت بیرون برد.

فقط طرح چند سوال تخصصی و انحرافی در همان لحظات اولیه ارتکاب جرم از سوی مقام قضایی، موجب شد تا جوان ۲۰ساله دچار تناقض گویی شود و دقایقی بعد نیز وی به تجاوز و قتل دختر هشت ساله اعتراف کرد و گوشواره های مسروقه را هم که زیر فرش منزلش پنهان کرده بود، تحویل کارآگاهان داد.

بنابراین گزارش، با تکمیل تحقیقات در دادسرای مشهد، کیفرخواست این پرونده جنایی صادر شد و «کریم» در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پای میز محاکمه نشست.

متهم این پرونده در جلسات محاکمه که به ریاست قاضی مجتبی علیزاده و مستشاری قاضی مصطفی بنده ای برگزار شد، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به ناچار اعتراف کرد که دختر هشت ساله را با توسل به حیله و نیرنگ ربوده و پس از آزار در سرویس بهداشتی به قتل رسانده است. او همچنین سرقت گوشواره های طلای دخترک را نیز پذیرفت و گفت: به خاطر این که کسی به من مظنون نشود، برای پیدا کردن «م» همراه اهالی روستا رفتم …

در پی اعترافات صریح متهم که در حضور قضات باتجربه دادگاه و وکلای مدافع عنوان شد، قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی رأی خود را درباره این پرونده صادر کردند. بنا به رأی صادره، «کریم. الف» به اتهام قتل عمدی به قصاص نفس، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به خاطر سرقت به عنف گوشواره های طلا به ۱۰سال حبس و ۷۴ضربه شلاق، به دلیل آدم ربایی به تحمل ۱۵سال زندان و همچنین به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی به پرداخت دیه محکوم شد.

در همین حال و به اعتراض متهم، این پرونده در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت اما قضات دیوان عالی نیز رأی صادره از سوی دادگاه و اجرای حکم اعدام  در ملاءعام را تأیید کردند و بدین ترتیب، روز گذشته این پرونده برای اجرای احکام صادره به یکی از شعبات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد.

با توجه به تأکیدات دادستان مشهد درباره جرایمی که امنیت عمومی را خدشه دار می کند، انتظار می رود با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، قاتل شیطان صفت به زودی به مجازات برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ