زینب تقوایی از برخی عوامل سریال دودکش شکایت کرد

0
چندی پیش بعد از گذشت یک‌سال از ساخته‌شدن «دودکش۱» و روی آنتن رفتن « دودکش۲» با عنوان «پادری» بعضی از بازیگران و عواملی که در سری جدید نیز حاضر بودند از عدم دریافت کامل دستمزدهایشان گلایه‌مند شدند.
از میان این بازیگران هومن برق‌نورد چندین‌بار در مصاحبه‌های متفاوت این موضوع را رسانه‌ای کرد و برای آخرین‌بار هم در برنامه «خوشا شیراز» صراحتاً عنوان کرد که دیگر با تلویزیون کار نمی‌کند مگر این‌که دستمزد معوقه‌اش را از «دودکش۱» دریافت کند. از میان عوامل دیگر نیز می‌توان به امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، تدوینگر مجموعه و… اشاره کرد که پیرامون این ماجرا اظهارنظرهایی داشتند.
همسر هومن برق نورد همسر زینب تقوایی سریال دودکش 2 بیوگرافی هومن برق نورد بیوگرافی زینب تقوایی بازیگران سریال لبخند رخساره بازیگران دودکش

 محمدحسین لطیفی همچنین در گفت‌وگو با ما و بازیگران دیگر این مجموعه نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های دیگر عنوان کردند که دستمزدشان را کامل دریافت نکرده‌اند. این موضوع باعث واکنش زینب تقوایی در آن مقطع شد و در یادداشتی به «صبا» گفت که این عوامل را به خدا واگذار می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم برای ادعایشان به‌صورت قانونی پیگیر مسائل شوند.

ولی حالا شنیده‌های «صبا» حاکی از آن است که زینب تقوایی از کسانی که علیه وی مصاحبه کرده‌اند، شکایت کرده و به‌صورت قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند. باید دید در ادامه، این روند به چه صورتی پیش می‌رود و آیا از این راه قانونی تقوایی به نتیجه‌ای می‌رسد و همچنین عوامل سریال می‌توانند دستمزدهای معوقه خود را دریافت کنند یا نه؟

گفتنی است زینب تقوایی در حال حاضر تهیه سریال «لبخند رخساره» را به کارگردانی بهرنگ توفیقی برعهده دارد و این‌روزها برای تصویربرداری در مشهد بسر می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ