اسامی مجروحان حادثه اتوبوس زائران یزدی/ ۲۸ نفر کشته شدند

0

تصادف شب گذشته اتوبوس حامل زائران استان یزد در محور اقلید در استان فارس، تاکنون ۲۸ کشته و ۱۲ زخمی بر جای گذاشته که اسامی مجروحان این حادثه اعلام شد.

حوادث یزد تصادف اتوبوس

به گزارش خبرنگار مهر، از آنجا که بلیط اتوبوس‌ها به صورت گروهی خریداری شده، هنوز اسامی کشته شدگان این حادثه به تفکیک مشخص نشده است اما بلیط های خریداری شده به نام‌های اسدی، حاجی زاده، خلیفات، دهقان، زارع‌زاده، علیزاده، فرهانی، مختاری، میرعبداللهی، نصیری و جوکار بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، اسامی مجروحان این حادثه را به شرح ذیل اعلام کرده است: جمال باغشاهی، محمد جوکار، علی احمدی پیشکوهی، مجید دهقان، مهدی دولت‌آبادی، یوسف زارع ‌زاده، محسن رهاوی، محدعلی میرعبداللهی، فرهاد سوادی،‌علی حاجی‌زاده، قاسم قاسم‌‍زاده، سوگند عبداللهی‌‍زاده، مهدی محمدی، سکینه نداف، علیرضا حیدری،‌امین علیزاده، حسین حاجی زاده، بنیامین عبداللهی‌زاده، عباس حیدری، کاظم جوکار.

هادی هادی‌نسب عنوان کرد: دو نفر از مجروحان این حادثه نیز هنوز ناشناس هستند و اطلاعاتی از آنها در دست نیست.

مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان‌های شیراز و یاسوج منتقل شده‌اند اما اورژانس یزد نیز برای انتقال مجروحان به بیمارستان‌های یزد اعلام آمادگی کرده است.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین استان یزد ساعت ۲۱ دیشب رخ داد و این اتوبوس در حوالی روستای کاکان به دره سقوط کرد که متاسفانه منجر به فوت ۲۸ زائر یزدی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ