جواد عزتی و الناز حبیبی نامزد دریافت جایزه جشنواره چین شدند

0

سیدامیر پروین حسینی گفت:به تازگی مطلع شدیم که فیلم سینمایی «زاپاس» در جشنواره رنگین کمان چین در چند رشته نامزد دریافت جایزه شده است.دست اندرکاران برگزاری این جشنواره از طریق ایمیل از من ، برزو نیک نژاد کارگردان و جواد عزتی و الناز حبیبی بازیگران فیلم، با تقبل تمامی هزینه های سفر، دعوت کرده اند که حتما در مراسم اختتامیه که در تاریخ ۲۶-۲۸ ماه نوامبر سال میلادی برگزار خواهد شد شرکت کنیم و بر همین اساس احتمال می دهم با توجه به نامزد شدن خانم حبیبی و آقای عزتی به عنوان بهترین بازیگر زن و مرد بخش اصلی جشنواره، جوایزی به این فیلم اهدا خواهد شد.

بیوگرافی سیدامیر پروین حسینی بیوگرافی جواد عزتی بیوگرافی الناز حبیبی بازیگران فیلم زاپاس

بزودی برای شرکت در این مراسم راهی شهر ماکائو چین خواهیم شد. به نظرم کمدی «زاپاس» به دلیل ارتباطی که با مخاطبان از نقاط مختلف دنیا برقرار کرد،موفق بود.شاهد این ادعا نیز توفیق فیلم در فینالست شدن در همین رویداد مذکور هنری در چین و  کسب جایزه بهترین فیلم کمدی ازجشنواره فیلم چند فرهنگی کانادا(Canadian divercity film festival) است. ضمن اینکه فیلم در اکران داخلی به فروش پنج میلیاردی دست یافت که نشان از رضایت مردم از فضای مفرح آن دارد.

او از موسسه هنرهای تصویری سوره برای توزیع مویرگی و دقیق «زاپاس» درشبکه نمایش خانگی تشکر کرد و افزود:کاور نسخه ویدئویی «زاپاس» در حمایت از مصرف کنندگان و تقدیر از توجه مردم به خرید نسخه اصلی آثار هنری،حاوی کارت پول پنج هزار تومانی حامی مالی است که در واقع فیلم برای خریدار مجانی تمام خواهد شد.

تهیه کننده فیلمهای «زخم زیتون»،«اخلاقتو خوب کن»،«خاک و مرجان» و «من سالوادور نیستم» (پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران) در ادامه درباره پروژه جدید خود خبر داد:با نظر به موفقیت «زاپاس» در گیشه و استقبال سینماروها از آن،قصد دارم فیلم بعدی ام را نیز در حال و هوای آن تهیه کنم و فعلا تولید فیلمی در ادامه «من سالوادور نیستم» در دستور کار  قرار ندارد».

بیوگرافی سیدامیر پروین حسینی بیوگرافی جواد عزتی بیوگرافی الناز حبیبی بازیگران فیلم زاپاس
جواد عزتی و الناز حبیبی

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی کمدی «زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی ،تابستان امسال پس از فروش غیرمنتظره پنج میلیاردی از گیشه خداحافظی کرد. امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی،احمد مهرانفر، الناز حبیبی،صفر روحی،همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری و شبنم مقدمی بازیگران فیلم بوده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ