راه‌اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان+قیمت تور عمان

0

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی اولین کشتی مسافربری بین چابهار و مسقط خبر داد و گفت: قیمت بلیط رفت و برگشت این مسیر ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

ویزا عمان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط کشتی سفر به عمان زن عمانی جاهای دیدنی چابهار با عکس توریستی عمان اخبار چابهار

محمد سعیدنژاد در حاشیه بازدید از غرفه تسنیم در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: دیروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر چابهار اولین کشتی مسافربری بین این بندر و مسقط راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هر هفته روزهای چهارشنبه این کشتی در مسیر چابهار- مسقط – چابهار تردد دارد، تصریح کرد: سیاست ما در چابهار در کنار توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بار، گردشگری و بخش مسافری نیز هست. در این راستا برای اولین بار در مسیر چابهار-مسقط خط کشتی مسافربری را راه‌اندازی کردیم.

سعیدنژاد با اشاره به افتتاح سالن مسافربری بزرگ در بندر چابهار افزود: این سالن ۴ هزار متر زیربنا دارد که با سرمایه‌گذاری  ۵ میلیارد تومانی و مشارکت سازمان بنادر، گمرک، نیروی انتظامی و اداره گذرنامه به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیط این مسیر به صورت رفت و برگشت در ۳ رده به فروش می‌رسد ادامه داد: قیمت بلیط این مسیر ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان است.

وی زمان سیر این کشتی از چابهار تا مسقط را ۳ ساعت اعلام کرد و با بیان اینکه کشتی‌ها ساعت ۸:۳۰ حرکت کرده و ۱۱:۳۰ به مقصد می‌رسد، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک کشتی‌های ایرانی نیز وارد این مسیر دریایی می‌شوند.

به گفته وی از شناورهای موسوم به کاتاماران در این مسیر استفاده می‌شود که ایران توانایی ساخت آنها را دارد.

ویزا عمان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط کشتی سفر به عمان زن عمانی جاهای دیدنی چابهار با عکس توریستی عمان اخبار چابهار

قیمت تور عمان ۸ روزه سال ۹۵

مشخصات هتل درجه شهر شب اتاق ۲ تخته (هر نفر) اتاق ۱ تخته (هر نفر) کودک (۳ تا ۱۲ سال)
هتل… ویزا عمان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط کشتی سفر به عمان زن عمانی جاهای دیدنی چابهار با عکس توریستی عمان اخبار چابهار۴ مسقط ۲ ۹۵۰ دلار
+
بلیط هواپیما
۱،۲۵۰ دلار
+
بلیط هواپیما
۸۵۰ دلار
+
بلیط هواپیما
هتل… ویزا عمان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط کشتی سفر به عمان زن عمانی جاهای دیدنی چابهار با عکس توریستی عمان اخبار چابهار۴ نیزوا ۲
لوج کویری ۱
هتل ویزا عمان قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیط کشتی سفر به عمان زن عمانی جاهای دیدنی چابهار با عکس توریستی عمان اخبار چابهار۴ صور ۲
  • در حال حاضر، قیمت بلیط رفت و برگشت تهران-مسقط با هواپیمایی الاتحاد، ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.
  • امکان پرداخت معادل ریالی مبالغ فوق وجود دارد.
  • هتل‌های فوق برای این تور رزرو شده‌اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل‌ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
  • تخت سوم در هتل‌های رزرو شده از نوع سفری با کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می‌شود.
  • مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع‌الخروج بودن به‌عهده مسافرین محترم است.
  • در این سفر از همراهی کودکان زیر ۳ سال معذوریم.
 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ