عیدانه شبکه نسیم با «آب و آتش» آغاز می شود +کلینیک خنده و کودک شو

0
علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه تلویزیونی نسیم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سری جدید برنامه های این شبکه با آغاز ماه ربیع الاول گفت: دو برنامه تلویزیونی «دورهمی» و «خندوانه» همزمان طبق روال گذشته با پایان ماه صفر به روی آنتن می روند.
وی در ادامه پیرامون تغییر پخش دو برنامه «خندوانه» و «دورهمی» عنوان کرد: این دو برنامه همانند زمان بندی سابق در طول هفته در جدول پخش قرار گرفته و به نوبت به پخش می رسد.
قائم مقام شبکه تلویزیونی نسیم با بیان اینکه مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» را از ابتدای ربیع الاول به صورت وی‍ژه برنامه به روی آنتن خواهیم داشت، درخصوص جزئیات تولید این برنامه بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تعداد قسمت های آماده پخش، مسابقه رقابتی «آب و آتش» از یازدهم آذر ماه به روی آنتن خواهد رفت.
کاظمی ادامه داد: این برنامه کار خود را در مجموعه دریاچه خلیج فارس آغاز کرد و این روزها مراحل تولید را پست سرمی گذارد.
وی درخصوص ساخت و پخش سری جدید برنامه تلویزیونی «شب کوک» تاکید کرد: این برنامه در فصل تابستان و پیش از ماه محرم و صفر با عنوان«آوا نو» با بررسی موسیقی سنتی پیش رفت و بعد از ماه های عزاداری سالار شهیدان(ع) تولید آن را از سرگرفته شد.
قائم مقام شبکه تلویزیونی نسیم درخصوص زمان پخش و اجرای این برنامه اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده،‌ سری جدید این برنامه تلویزیونی، از ابتدای دی ماه با توجه به زمان بندی جدول پخش شبکه نسیم، به روی آنتن خواهد رفت.
«کودک شو» با هدف فرزندآوری به روی آنتن می رود
کاظمی با عنوان برنامه های جدید این شبکه توضیح داد: یک برنامه با نام «کودک شو» و همچنین دو مجموعه نمایشی «شکرآباد» و «کلینیک خنده» به نوبت برطبق زمان بندی جدول پخش به روی آنتن می رود.
وی درخصوص جزئیات برنامه تلویزیونی«کودک شو» توضیح داد: این برنامه برای رده سنی بزرگسالان و با هدف ترغیب خانواده ها و زوج های جوان به فرزندآوری است و رفتار و پرورش کودکان را الگوی خود قرار داده اند.
قائم مقام شبکه تلویزیونی نسیم با اشاره به روند پیش تولید و زمان آغاز به کار این برنامه افزود: پیش تولید برنامه تلویزیونی«کودک شو» به تهیه کنندگی: ابوذر پورمحمودی و سرپرستی نویسندگان: داریوش کاردان در حال انجام است و با آغاز فصل زمستان به روی آنتن خواهد رفت.
پخش «کلینیک خنده» از آذرماه
کاظمی درباره جزئیات دو مجموعه نمایشی «شکرآباد» و «کلینیک خنده» تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی«کلینیک خنده» با مضمونی کمدی، کاری گروه نمایشی شبکه نسیم به تهیه کنندگی نیما دهقان است که از ابتدای آذرماه شاهد پخش آن هستیم.
وی درادامه پیرامون ساخت سری جدید مجموعه تلویزیونی«شکرآباد» بیان کرد: فیلمنامه اولیه این مجموعه در حال نگارش است و پس از اتمام آن و تصویب شبکه،‌به دنبال آن هستیم که به قوت قبل و با کیفیتی بهتر به تولید برسد.
کاظمی به عنوان حسن ختام این گفتگو درخصوص همکاری سابق خود با شبکه رادیویی جوان توضیح داد: پیش از این با شبکه رادیویی جوان همکاری بسزایی داشتیم،‌ اگر این شبکه برنامه ای با کیفیت بالا ارائه بدهد‌،این همکاری ادامه خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ